Slosprøyt Posted July 11 Report Share Posted July 11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjosprøyt Posted July 25 Report Share Posted July 25 Jeg var alltid på jakt etter kjerligheten, men sånn ville det ikke. Når jeg nå har passert 50 så er det ikke så viktig lengre, jeg er glad for å ha tiden for meg selv og i mitt eget tempo. Jeg er takknemlig for at min lagnad ble som den var til å komme, jeg ville ikke byttet mot noe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjosprøyt Posted July 25 Report Share Posted July 25 Mye flotte damer der ute men jeg klarer meg egentlig ganske godt... Ikke sikker på om jeg ville byttet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjosprøyt Posted July 25 Report Share Posted July 25 Det er en befrielse - å være selvstendig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjosprøyt Posted July 25 Report Share Posted July 25 Jeg vil alltid savne en partner, kone, hustru, samboer - en som kan utfylle meg. Men jeg har det ***** meg ganske bra på egenhånd, velbekomme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjosprøyt Posted July 25 Report Share Posted July 25 Litt bitter kanskje, ja for jeg har jo forelsket meg noen ganger... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjosprøyt Posted July 25 Report Share Posted July 25 Men at livet er bittert, er det som gjør det vært å leve spør du meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjosprøyt Posted July 25 Report Share Posted July 25 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjosprøyt Posted July 25 Report Share Posted July 25 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjosprøyt Posted July 25 Report Share Posted July 25 (edited) Edited July 25 by sjosprøyt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjosprøyt Posted July 26 Report Share Posted July 26 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted July 29 Report Share Posted July 29 Mange bitre memoarer der, men livet er bittiert - og litt søtt. Bittersøtt kanskje... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted July 29 Report Share Posted July 29 Ja for vi får kanskje noe av det vil vil ha, men ikke alt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted July 29 Report Share Posted July 29 Det ville ikke vært bra hvis du får "alt" som du ønsker deg, for livet fordrer litt motstand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted July 29 Report Share Posted July 29 Hvis du fikk alt som du ønsker deg, ville du blitt en diktator. Og vi vet alle hva det fører til, min venn... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted July 29 Report Share Posted July 29 Men vi kan treffes på midtveien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted July 29 Report Share Posted July 29 Det er mange uskyldige palestiner som har måttet gi sitt liv for Israel, uten å ville det selv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted July 29 Report Share Posted July 29 Israel har mange gode mennesker, men å bedrive folkemord er ikke en av dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted July 29 Report Share Posted July 29 Du har alt hva hjertet kan begjere Israel, så hvorfor må du gjøre folkemord ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted July 29 Report Share Posted July 29 Vi vet alle at du ser deg selv som litt over gjennomsnittet, men gir deg det rett til å begå folkemord Israel ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted July 29 Report Share Posted July 29 Jeg simpelthen elsker Israel, så lenge du opprettholder internasjonal lov og orden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted July 29 Report Share Posted July 29 (edited) ISRAEL, following international law and order. Edited July 29 by Slosprøyt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts