Gå til innhold
Fiskersiden

Hunters Sø-Elv (2011)


Recommended Posts

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har jeg fått flere bilder av elva og fangstraporter[:0], og siden du er i ferd med å tømme elva for SØ kunne du kanskje sendt et bilde eller to av fangsten også[?][?]

Siden jeg får så mye av den usmakelige sorten på SMS(sagt av dama)av deg, synes jeg det er verdt et fangstbilde av en SØ tatt på Kvitebjørn[ :D ], eller?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny tur i dag. Med meg hadde jeg Rudi og Oz. Det ble kun en SØ på meg og de andre blanka.

Men før det hadde vi en tur for å jakte på hjort. Rudi og Oz tok jobben som driver og jeg satt på post. Like før driverne kom på post kom en kolle mot posten min. Den ble var meg og stakk mot driverne igjen. Den passerte Oz på 20 meters avstand.

Da skulle jeg vel være oppe i 29 SØ så langt.

Satser på en tur til før elven stenger for i år.

Takk til Rudi og Oz for en fin tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ford prefect

Si fra om du vil ha selskap på siste turen Hunter!!!

Jeg og en kompis var i Arna-elva sist uke for å runde av sesongen, men uten fisk føltes det litt tomt[V]

PS! Hvis det ikke er for langt å kjøre sitter jeg gjerne med bind for øynene!! Hvis jeg ikke skal kjøre da..[ :D ]

Mvh AH

Sier ikke nei takk til selskap på siste turen. Min siste tur i år blir på lørdag.

Jeg kjører gjerne jeg.

Men torsdag har jeg tenkt å jakte litt først, så om du vil være med så er det bare å slenge seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Hunter

sitat:Opprinnelig postet av ford prefect

Si fra om du vil ha selskap på siste turen Hunter!!!

Jeg og en kompis var i Arna-elva sist uke for å runde av sesongen, men uten fisk føltes det litt tomt[V]

PS! Hvis det ikke er for langt å kjøre sitter jeg gjerne med bind for øynene!! Hvis jeg ikke skal kjøre da..[ :D ]

Mvh AH

Sier ikke nei takk til selskap på siste turen. Min siste tur i år blir på lørdag.

Jeg kjører gjerne jeg.

Men torsdag har jeg tenkt å jakte litt først, så om du vil være med så er det bare å slenge seg på.

Hmm,

er ikke sesongen slutt på fredag 30.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av TR

sitat:Opprinnelig postet av Hunter

sitat:Opprinnelig postet av ford prefect

Si fra om du vil ha selskap på siste turen Hunter!!!

Jeg og en kompis var i Arna-elva sist uke for å runde av sesongen, men uten fisk føltes det litt tomt[V]

PS! Hvis det ikke er for langt å kjøre sitter jeg gjerne med bind for øynene!! Hvis jeg ikke skal kjøre da..[ :D ]

Mvh AH

Sier ikke nei takk til selskap på siste turen. Min siste tur i år blir på lørdag.

Jeg kjører gjerne jeg.

Men torsdag har jeg tenkt å jakte litt først, så om du vil være med så er det bare å slenge seg på.

Hmm,

er ikke sesongen slutt på fredag 30.?

Det skulle selvsagt stått at min siste tur er på torsdag og ikke lørdag som jeg kom i skade for å skrive.[:I]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen tidlig drar jeg inn til elven for sist gang i år. Tenkte å åpne dagen med hjortejakt og så nyte SØ-fiske resten av dagen.

Det blir nok litt vemodig å "ta farvel" med elven for i år. Jeg har hatt utrolig mange fine stunder der inne i år.

Målet for i år var 30 SØ, så langt har jeg 29 SØ og 1 laks. Er det bra vannstand så skal jeg vel klare å komme over 30 håper jeg.

Om noen ønsker å være med så send meg en PM. Jeg kjører hjemmefra kl 0800 i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke hjort i dag, men i elven var det bedre uttelling.

6 SØ (4 C&R) og 1 laks.

Den største var på 2,8 kg. Dessverre veldig brun, men ny pers uansett. Måtte ta livet av den da kroken satt i magesekken. Fin fight i strømmen.

Og så ble det enda en pers. Laks på 3 kg. Kroken satt i magesekken her også. Ende bedre fight på denne.

Det var en avslutning langt over det jeg hadde forestillt meg. Men nå er det ubønnhørlig slutt for denne gang.

Totalt i år tok jeg 35 SØ og 2 laks.

Jeg er fornøyd så det holder og gleder meg alt til neste år.

Skal se om jeg kan få lagt ut noen bilder senere i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Nå nærmer det seg åpning av "elven min" igjen. Og selvsagt måtte været bli så alt for sommerlig. Hadde håpet at det bøttet ned frem til torsdag slik at elven ble stor og fin. Men slik ser det ikke ut med prognosene som er kommet i dag. Knallsommer var ikke det jeg ville ha denne uken.

Men vi drar innover likevel. Jeg, Røsningen og et par kompiser drar innover fredag ettermiddag. Vi klargjør basecamp og venter til kl blir 24. Da skal det fiskes. Jeg kommer til å fiske fra midnatt fredag til mandag kveld. Jeg må en liten tur hjem da Merete skal jobbe lørdag kveld og søndag morgen. Så det blir et lite døgn hjemme før jeg stikker innover igjen.

Det skal bli godt å komme tilbake til "elven min". Jeg har ventet på dette i 9 måneder. Kommer nok til å legge ut fortløpende rapporter utover sommeren og høsten slik som i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer det seg åpning av "elven min" igjen. Og selvsagt måtte været bli så alt for sommerlig. Hadde håpet at det bøttet ned frem til torsdag slik at elven ble stor og fin. Men slik ser det ikke ut med prognosene som er kommet i dag. Knallsommer var ikke det jeg ville ha denne uken.

Men vi drar innover likevel. Jeg, Røsningen og et par kompiser drar innover fredag ettermiddag. Vi klargjør basecamp og venter til kl blir 24. Da skal det fiskes. Jeg kommer til å fiske fra midnatt fredag til mandag kveld. Jeg må en liten tur hjem da Merete skal jobbe lørdag kveld og søndag morgen. Så det blir et lite døgn hjemme før jeg stikker innover igjen.

Det skal bli godt å komme tilbake til "elven min". Jeg har ventet på dette i 9 måneder. Kommer nok til å legge ut fortløpende rapporter utover sommeren og høsten slik som i fjor.

Heldige fiskerne! Gleder meg til å bli vekket av MMS'er av storfisk :P . Håper på å få til en tur over dit i august/sept - guiding wanted.

godt spørsmål?? siden tråden er så lang er det på tide elven får et navn eller hur? :lol:

Vi kaller den "Hønterelva" :D

Endret av permagnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.