Gå til innhold
Fiskersiden

Fisheye kart / Garmin Echomap


Alfemann
 Share

Recommended Posts

Hei,

jeg har en Quicksilver 640 Pilothouse på Helgelandskysten som brukes til fiske både etter kveite, uer, torsk, lyr m.m. på ulike dyp mellom 0 og 250 meter. Skal nå kjøpe meg en ny kartplotter/ekkolodd og er i utgangspunktet grønn på slikt. Har dog positiv erfaring med Garmin fra tidligere som fungerte godt og var enkel og bruke, så tenderer mot Garmin Echomap 9". 

2 spørsmål i den sammenhengen:

- Noen råd/tips i forhold til svinger? Ser prisene varierer veldig på dette. I dette tilfellet er den tenkt montert på hekken.

- Tidligere enkle modeller har hatt dette Fisheye kartet som jeg liker godt. Noen som vet om dette også er på Echomap eller hvilke modeller som eventuelt har det?

Mvh

Alf

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Echomap UHD SV er en god mellomklassemodell og kan kombineres med Feks Airmar TM185M eller tilsvarende L. Tenker du på Garmins egne ekkoloddgivere så er Garmin GT51M-TM den mest nærliggende.

Garmins G3 kart er en merkbar forbedring fra tidligere versjoner og Fisheye/ Fiskekart støttes av både kart og kartplotter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.