Gå til innhold
Fiskersiden

hvilken euro klasse bil


cannonbang
 Share

Recommended Posts

Hei

Har nettop byttet bil, men finner ikke opplysninger om euroklassen på den. Det er en caravelle 2001 mod 2.5 TDI

Bommselsskapet vil ha denne fr å registrere  brikken min over på den. Den er euroklasse3,,men de  har to alt, 3tog 3l. <Denne finner jeg ikke i vognkortet eller noen andre steder, noen som vet hva disse bokstavene betyr? er det bare at det menes 3tung og 3lett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9.7.2022 at 15.08, cannonbang skrev:

Hei

Har nettop byttet bil, men finner ikke opplysninger om euroklassen på den. Det er en caravelle 2001 mod 2.5 TDI

Bommselsskapet vil ha denne fr å registrere  brikken min over på den. Den er euroklasse3,,men de  har to alt, 3tog 3l. <Denne finner jeg ikke i vognkortet eller noen andre steder, noen som vet hva disse bokstavene betyr? er det bare at det menes 3tung og 3lett?

Har du sjekka hva som står hos vegvesenet? https://www.vegvesen.no/kjoretoy/kjop-og-salg/kjoretoyopplysninger/sjekk-kjoretoyopplysninger/

Jeg testa en tilfeldig bil fra 2001 (Rav 4) og der står det klasse 3L under «Utslipp».

For øvrig godt å se at du beholder en viss størrelse på kjøretøyet også på fritiden. En lastebilsjåfør trives vel dårlig i en Punto …. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.