Sondre pettersen Posted December 9, 2022 Report Share Posted December 9, 2022 Trenger en haspelstang til fiske høyt i vannet etter storsei. Må være 7-8 fot, og tåle fisk med litt størrelse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjøsprøyt Posted January 14 Report Share Posted January 14 (edited) Jeg liker godt stengene som heter "popper rod" på godt fjøslatin. Dette er stenger som er spesielt stive i tuppen og som tåler mye belastning, jeg liker dem for jeg kan heise en god lyr opp et par meter i luften til der jeg står og fisker - bare med stangen. Edited January 14 by sjøsprøyt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjøsprøyt Posted January 15 Report Share Posted January 15 En annen båtstang jeg liker godt er Daiwa Kenzaki, min er 20-30lb. Popperstangen er hakket stivere og sikkert ment for litt større fisk. | Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts