Gå til innhold
Fiskersiden

Hva skal jeg gi min kone?


Adolfo781
 Share

Recommended Posts

Den 6.3.2023 at 2:29 PM, Adolfo781 skrev:

Hva skal jeg gi min kone til bursdagen sin . Har du noen ideer ?  Jeg vil glede henne med noe uvanlig . Kanskje du kjenner gode gaver eller butikker ( du kan også online) jeg vil være glad for rådene dine .

Alle jenter elsker blomster og søtsaker . Derfor tror jeg 101 roser vil være den beste gaven . Jeg har også et spørsmål til deg som mann . Hva skal jeg gi til min far . Han elsker å fiske, men han har alt . Har du noen ideer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9.3.2023 at 14.00, Lucrezia skrev:

Alle jenter elsker blomster og søtsaker . Derfor tror jeg 101 roser vil være den beste gaven . Jeg har også et spørsmål til deg som mann . Hva skal jeg gi til min far . Han elsker å fiske, men han har alt . Har du noen ideer? 

Du har rett.Takk for råd, jeg skal gjøre det . Vet du om en bra blomsterbutikk ? Om gaven til min far . Gi ham en ny fiskestang, jeg tror han blir glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10.03.2023 at 16:09, Adolfo781 skrev:

Du har rett.Takk for råd, jeg skal gjøre det . Vet du om en bra blomsterbutikk ? Om gaven til min far . Gi ham en ny fiskestang, jeg tror han blir glad.

Takk for råd. Ja, jeg fant en god fiskestang . Og jeg anbefaler deg dette ekspressblomster.no   blomsterbutikk . Jeg bestilte blomster til mamma . Jeg likte alt . 

Endret av Lucrezia
error
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Den 9.3.2023 at 12.00, Lucrezia skrev:

Alle jenter elsker blomster og søtsaker . Derfor tror jeg 101 roser vil være den beste gaven . Jeg har også et spørsmål til deg som mann . Hva skal jeg gi til min far . Han elsker å fiske, men han har alt . Har du noen ideer? 

roser er en sikker vinner, kombiner med en liten sjokoladeboks du vet hun liker, og det kan ikke gå galt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.