TorSan Posted June 29, 2023 Report Share Posted June 29, 2023 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FatCat Posted June 29, 2023 Report Share Posted June 29, 2023 Jeg synes det ligner på ørekyte, men er ikke sikker, kanskje det er noen andre her som vet mer enn meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Posted June 29, 2023 Report Share Posted June 29, 2023 43 minutes ago, FatCat said: Jeg synes det ligner på ørekyte, men er ikke sikker, kanskje det er noen andre her som vet mer enn meg Støtter denne, dette ser ut som ørekyte for min del. Litt merkelig at det var røde finner, men det kan være lokal variasjon eller avhengig av oppvekstområde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted June 29, 2023 Report Share Posted June 29, 2023 Utvilsomt ørekyte ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted June 30, 2023 Report Share Posted June 30, 2023 ørekyt ja, og den røde fargen avslører at det er en hanfisk i gytedrakt. Relativt stort individ for arten å være. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorSan Posted July 3, 2023 Author Report Share Posted July 3, 2023 Tusen Takk! Det var det vi fryktet at det var Ørekyte. Da fortsetter vi m å fange og fjerne flest mulig av de. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Posted July 3, 2023 Report Share Posted July 3, 2023 51 minutes ago, TorSan said: Tusen Takk! Det var det vi fryktet at det var Ørekyte. Da fortsetter vi m å fange og fjerne flest mulig av de. Har de nylig dukker opp i vannet der du fanget dem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FatCat Posted July 3, 2023 Report Share Posted July 3, 2023 Det var en veldig stor kyte også, de jeg pleier å se er langt mindre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts