HollingFisk Posted April 16, 2024 Report Share Posted April 16, 2024 (edited) Hei, Jeg har nettopp kjøpt meg en ny fiskestang, men når jeg har montert stangen og festet sluk så skal jeg teste stangen for å se at alt er i klappet og klart. Første gangen jeg gjør dette. Stangen drar inn som vanlig, og jeg har også festet den til et tre og forsøkt å spenne stangen for å se om jeg får strammet bremsen da, men det utgjør ingen forskjell og snøre dras bare veldig lett ut uten noe lyd, og jeg får ikke skrudd til bremsen noe hardere. Jeg skrur bremsen på maks, men likevel så "faller" sluken 30-40 cm etter at jeg drar den så og si helt inn. Det virker rett og slett ikke som at bremsen fungerer som den skal. Lager heller ikke noe lyd. Noe tips til hvordan jeg skal få fikset dette? EDIT: Jeg fant ut av det - Gjerne slett tråd. Edited April 16, 2024 by HollingFisk Fant ut av problemet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts