bragelia Posted May 21, 2024 Report Share Posted May 21, 2024 Har tenkt meg på telttur til sønstevatn for å sjekke vårfisket. Noen som har vært i omegn og kan fortelle litt om vær og fiskeforhold i Sønstevatn. Er isen gått, mye snø i høyden etc...? Tenkte å parkere etter å ha kjørt over Småroi og gå på sørsiden av vannet. Søke gjennom utosene til bekken og elvene hvor fisken kanskje har begynt å bli aktiv. Er ikke en erfaren vår-fisker, så alle tips, triks, tanker og observasjoner tas til betraktning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted May 21, 2024 Report Share Posted May 21, 2024 Hei! Du kan forsøke å kontakte Imingfjell turisthytte, de har kanskje info. Jeg tviler på om isen har gått nå. Turisthytta starter ikke sesongen før St. Hans. Jeg har såvidt fisket i Sønstevatn. Da leide vi båt og fisket med små wobblere. Turisthytta leier ut båter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.