St. Nikolai Posted September 20, 2024 Report Share Posted September 20, 2024 (edited) Heisann(-: Er det noen som vet om det finnes en bestand av stam ovenfor fossen som ligger mellom Strøm bru og Åneby? Edited September 20, 2024 by St. Nikolai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted September 20, 2024 Report Share Posted September 20, 2024 stam fins opp til fossen nedstrøms Sagdammen i Hakadal (der RV4 krysser elva). Bestanden oppstrøms Rotnes synes å være ganske tynn, og mest små individer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
St. Nikolai Posted September 20, 2024 Author Report Share Posted September 20, 2024 Jeg har fisket en god del fra området ovenfor Rotnes og opp til Strøm bru. Den største jeg har fått er 1690, og en kompis av meg har tatt en på 1890. Det var lett å få fisk og den var ganske tallrik på de hotspotsene som fantes. I andre områder var den nærmest fraværende, omtrent som i elva nedenfor Rotnes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted September 20, 2024 Report Share Posted September 20, 2024 har selv prøvd å fiske stam der oppe en tre-fire ganger, med dårlig uttellling. Men jeg vet folk har fått stam i strekningen nedstrøms Tøyenfossen, men det har vært fisk under kiloen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts