albjep Posted October 8, 2024 Report Share Posted October 8, 2024 Hvordan er det med lysingfiske på sørlandet? Vet hva jeg skal se etter med tanke på fiskeplasser. Bor i Lillesand så har funnet noen fra grimstad-kristiansandsområde jeg vil prøve. Men er det egt noe å få? Har liksom ikke hørt om noen som får lysing her nede i Sør-Norge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted October 8, 2024 Report Share Posted October 8, 2024 Er mye lysing der jo. Men det er ikke de største. I topdalsfjorden feks ligger snittet under halvkiloen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
albjep Posted October 8, 2024 Author Report Share Posted October 8, 2024 13 minutes ago, Ølgylt said: Er mye lysing der jo. Men det er ikke de største. I topdalsfjorden feks ligger snittet under halvkiloen Takk for svar:) Hadde jo vært gøy med en lysing på 5+, men har aldri fått/fisket etter den før så bare jeg får riktig art blir jeg fornøyd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts