Trond_Fish Posted October 13, 2024 Report Share Posted October 13, 2024 Har noen erfaring med fisking i Semsvannet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted October 13, 2024 Report Share Posted October 13, 2024 Jeg har vært på noen isfiskestevner der og så vidt fisket der sommerstid. Ut ifra erfaringene den gang vil jeg karakterisere vannet som ni-trist. Men vi snakker 30-ish år siden, så status pt vites ikke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted October 13, 2024 Report Share Posted October 13, 2024 Jeg har bare fisket der en gang, det ble blanketur. Men jeg har kartlagt vannet, erfaringene fra det kan du lese om her: https://teamcolibri.blogspot.com/2016/05/semsvannet-prosjekt-kartlegging.html?m=1 Skulle jeg tatt turen dit hadde jeg utvilsomt brukt NJFF sin lånebåt og fisket av grunntungen midt i sjøen samt bukta ved badeplassen (nordøst i vannet). 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts