Sivertb Posted February 14, 2025 Report Share Posted February 14, 2025 Hei. Jeg er ny til vinterfiske. Etter å ha flyttet til Fredrikstad har jeg nå sett det ikke er fiskeforbud om vinteren her. Jeg har pilket en god del med mark, men har ikke prøvd å kaste fra land om vinteren før. Hvordan er forholdene om vinteren? Biter fisken på noe spesielt i denne perioden? Har dere noen tjern/vann/elver å anbefale? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.