Jump to content
Fiskersiden

GJEDDENE ER NESTEN HELT BORTE PÅ VEST LANDET !!!!!!!!!!!!!!!


Knut Skråle
 Share

Recommended Posts

3 timer siden, Ølgylt skrev:

Ja du sier noe 

Her er nok Panther’n på linje med de fleste av oss andre her inne, men det skyldes nok at han ikke aner hva «bjørnetjeneste» betyr …. <_<

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 time siden, Tikka 512 skrev:

@TT Hvor ble den tatt? Karmøy?

Nei, den ble ikke tatt på Karmøy. Men jeg har sørget for at den ble brakt levende dit, for jeg hører bestanden der har blitt litt tynn :D

  • Thanks 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, TT said:

Nei, den ble ikke tatt på Karmøy. Men jeg har sørget for at den ble brakt levende dit, for jeg hører bestanden der har blitt litt tynn :D

Godt jobba, vi burde kanskje vurdere å importere noen flere arter når vi først er i gang slik at gjedda får godt selskap.. Hva med litt sik og abbor? Kanskje noen solabbor også, sikkert mange som hadde satt pris på et artsrikt vann. 

Link to comment
Share on other sites

1 time siden, TT skrev:

Nei, den ble ikke tatt på Karmøy. Men jeg har sørget for at den ble brakt levende dit, for jeg hører bestanden der har blitt litt tynn :D

Regner med du sendt`n bortover med bussen,TT.:jump:

Tar litt vann jeg:P, mens jeg sjekker rutetabellene.:rock:

Link to comment
Share on other sites

35 minutter siden, Gabriel skrev:

Godt jobba, vi burde kanskje vurdere å importere noen flere arter når vi først er i gang slik at gjedda får godt selskap.. Hva med litt sik og abbor? Kanskje noen solabbor også, sikkert mange som hadde satt pris på et artsrikt vann. 

Gabriel... jeg kom på en ide.:innocent: Hva med å importere no Alligator Gar fra Floridaen og dumpe på Karmøy:)

Da hadde det ***** meg blitt fart på CAPS LOCKen da!!!!!!!!!!!!!!1111111111111:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

15 timer siden, Tikka 512 skrev:

https://no.wikipedia.org/wiki/Bjørnetjeneste

 

Hen er virkelig ikke den eneste som bruker det begrepet feil. Jeg vil påstå at de aller fleste (i hvert fall yngre mennesker) som fortsatt snakker om bjørnetjenester, har misforstått hva det betyr.

Sånn som jeg tolker det, er det et gammelt utrykk for aktiv døds hjelp:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Den 9.5.2026 at 13.41, PantherMartin skrev:

Typsik sossialist tull dette er bra bruk av middler!!!!!! Få ungdom ut av pley stasjon og ut og få ut gjedde og annet fremmed art ut av vannene dere vill sikkert heller sende alle våre penger til Ukraina og palle-stina fysj

Du kamerat, nå er du helt på bærtur. Hva i svarte granskauen har ungdom med playstation og gjedde på Karmøy å gjørra med krig i Ukraina og Palle-stina??

Jeg veit ikke hva du røyker, men hvis du har noe mer så send det på tilbaketuren med HAUKIliekspressen.:lolu:

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, satdan said:

Gabriel... jeg kom på en ide.:innocent: Hva med å importere no Alligator Gar fra Floridaen og dumpe på Karmøy:)

Da hadde det ***** meg blitt fart på CAPS LOCKen da!!!!!!!!!!!!!!1111111111111:thumbsup:

Jeg har hørt faktisk hørt rykter om at det befinner seg en slik en i en leilighet på Nordnes i Bergen.. Jeg så noen bilder også. :) Men det er snart 20 år siden... Mulig han har flere nå? 

Uansett så mener jeg at nå som storgjeddene er borte så finnes det kanskje en mulighet for å gjøre dette om til Norges mest artsrike vann? 

Edit: Leste feil, trodde du mente alligator, ikke alligator gar. Men for all del, alt er velkomment. 

Edited by Gabriel
Link to comment
Share on other sites

Den 3.6.2026 at 23.07, Gabriel skrev:

Jeg har hørt faktisk hørt rykter om at det befinner seg en slik en i en leilighet på Nordnes i Bergen.. Jeg så noen bilder også. :) Men det er snart 20 år siden... Mulig han har flere nå? 

Uansett så mener jeg at nå som storgjeddene er borte så finnes det kanskje en mulighet for å gjøre dette om til Norges mest artsrike vann? 

Edit: Leste feil, trodde du mente alligator, ikke alligator gar. Men for all del, alt er velkomment. 

:D

Alligator Gar.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.