piscator Posted April 7 Report Share Posted April 7 mens noen vasker båten i sommerlige forhold, er det noen av oss som ikke er lei av vinteren enda... ble da noen fine matrøyer om ikke annet. Og en del kilometer på ski, så man kjenner at man lever. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FatCat Posted April 7 Report Share Posted April 7 Det var skikkelig fine røyer Er det Dividalsblinken du bruker? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted April 7 Report Share Posted April 7 Grattis! Jeg har forøvrig blanket fra båten både lørdag og søndag, så det ser ut som du traff bedre enn meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted April 7 Author Report Share Posted April 7 31 minutter siden, FatCat skrev: Det var skikkelig fine røyer Er det Dividalsblinken du bruker? Dividalsblinken ja. Inntrykk av at typen blink ikke har så mye å si, men størrelsen. På dypt vann kan man gjerne bruke litt stor blink, både for å opprettholde god kontakt med det som skjer der nede, men også for bedre lokking i dunklere lys. På grunt vann bruker jeg en mindre blink, særlig hvis det er blank is, og gode lysforhold. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted April 7 Author Report Share Posted April 7 14 minutter siden, erik skrev: Grattis! Jeg har forøvrig blanket fra båten både lørdag og søndag, så det ser ut som du traff bedre enn meg. takker, ja vi traff bra for en gangs skyld. Pleier alltid å få noen kvalitetsfisk, men denne gangen fikk vi mer enn vi pleier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts