jim nesset Posted May 27, 2025 Report Share Posted May 27, 2025 Hei jeg vurderer å kjøpe en reserve fiskestang å lurte litt på å kjøpe DAM Dam Steelhead Iconic Spin 12' 35-75g er d noen som har noen erfaringer med den stanga? Først og fremst lurer jeg på om det er en myk eller stiv stang å fiske med? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Posted May 27, 2025 Report Share Posted May 27, 2025 Stangen er myk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jim nesset Posted May 27, 2025 Author Report Share Posted May 27, 2025 16 minutter siden, Gabriel skrev: Stangen er myk. Mange takk for svar d var d ej hadde et lite håp om Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Posted May 29, 2025 Report Share Posted May 29, 2025 On 5/27/2025 at 8:07 PM, jim nesset said: Mange takk for svar d var d ej hadde et lite håp om På veldig enkelt grunnlag kan jeg si at billige stenger nesten alltid er myke. Den nevnte stangen er i 24t karbon fiber og det er i grunn alltid mykt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted May 29, 2025 Report Share Posted May 29, 2025 Den 27.5.2025 at 18.02, jim nesset skrev: Hei jeg vurderer å kjøpe en reserve fiskestang å lurte litt på å kjøpe DAM Dam Steelhead Iconic Spin 12' 35-75g er d noen som har noen erfaringer med den stanga? Først og fremst lurer jeg på om det er en myk eller stiv stang å fiske med? Hva skal du bruke stanga til? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jim nesset Posted May 30, 2025 Author Report Share Posted May 30, 2025 14 timer siden, TT skrev: Hva skal du bruke stanga til? Kombinasjon av sluk i sjø/vann å makkestang etter laks i elv hadde en 12,8 fots ron thompson salmonstick før men den er dessverre historie den var perfekt til alt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jim nesset Posted May 30, 2025 Author Report Share Posted May 30, 2025 18 timer siden, Gabriel skrev: På veldig enkelt grunnlag kan jeg si at billige stenger nesten alltid er myke. Den nevnte stangen er i 24t karbon fiber og det er i grunn alltid mykt Mange takk for tips Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted May 30, 2025 Report Share Posted May 30, 2025 11 timer siden, jim nesset skrev: Kombinasjon av sluk i sjø/vann å makkestang etter laks i elv hadde en 12,8 fots ron thompson salmonstick før men den er dessverre historie den var perfekt til alt Jeg tror de stengene også selges som DAM nå, de er i alle fall rimelig like som de modellene til Ron Thomsen. https://fiskeogturutstyr.no/produkt/dam-nanoflex-pro-salmon-stick-386m-15-55g/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts