Fiskursson Posted July 4 Report Share Posted July 4 Jeg liker å variere med både sluk og wobbler i mitt fiske. Bruker som regel snappvirvel til sluk men hempe til wobbler. Er det noen som har erfaring med å bruke wobblerhempe til sluk? Gir det dårligere gange på sluk eller tvinn på snøret ved bruk av skjesluk eller sildesluk? Er fint å slippe å bytte hempen hver gang man skifter fra wobbler til sluk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted July 4 Report Share Posted July 4 33 minutter siden, Fiskursson skrev: Jeg liker å variere med både sluk og wobbler i mitt fiske. Bruker som regel snappvirvel til sluk men hempe til wobbler. Er det noen som har erfaring med å bruke wobblerhempe til sluk? Gir det dårligere gange på sluk eller tvinn på snøret ved bruk av skjesluk eller sildesluk? Er fint å slippe å bytte hempen hver gang man skifter fra wobbler til sluk I forhold til snappvirvel vil nok en wobblerhempe være en forbedring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted July 4 Report Share Posted July 4 Jeg har satt sluk på wobblerhempe mange ganger. Typisk fordi jeg stort sett alltid har en wobbler bak kanoen, og så skal jeg bare kaste litt sluk fra land innimellom. Jeg tror ikke det har noe Å si for hvordan sluken fisker. Om man absolutt vil ha svirvel på slukene, kan man montere det i splittringen på alle slukene man har og så er de klare for wobblerhempe! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted July 4 Report Share Posted July 4 Jeg bruker bare hempe til wobbler og sluk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts