Gå til innhold
Fiskersiden

Remy's Karpegutsing - Fangstrapport - Fisk


Remy
 Share

Recommended Posts

Jeg får vondt i hele kroppen og langt inn i hjertet av å lese dette. At en fluefisker skal sitte natt etter natt etter Karpe, fy og skam og tykjin! Ta nå denne karpa og bli ferdig med dette tullet Remy!

Plizzz, bli nå med på fjellet eller i elva å fiska ørret, eller harr! Ja, kan til og med strekke meg så langt som å ta buk på madrass flue! Bare lov meg å slutte med dette, orker ikke å se en såpass dyktig fluefisker havne på meite kjøret...[ :) ][ B) ][ ;) ]

På tide å auksjoner bort fluestengene til Remy nå!?

He he....ler....

Stå på gutten!

[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sitat:Opprinnelig postet av Flemms

Jeg får vondt i hele kroppen og langt inn i hjertet av å lese dette. At en fluefisker skal sitte natt etter natt etter Karpe, fy og skam og tykjin! Ta nå denne karpa og bli ferdig med dette tullet Remy!

Plizzz, bli nå med på fjellet eller i elva å fiska ørret, eller harr! Ja, kan til og med strekke meg så langt som å ta buk på madrass flue! Bare lov meg å slutte med dette, orker ikke å se en såpass dyktig fluefisker havne på meite kjøret...[ :) ][ B) ][ B) ]

På tide å auksjoner bort fluestengene til Remy nå!?

He he....ler....

Stå på gutten!

[ ;) ]

Tror vi bare skal gi oss med å kalle gutten fluefisker, det er for lenge siden han bedrev den form for fiske. Nei meiter er han nok blitt for gott.[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Eirik

sitat:Opprinnelig postet av Remy

Er på plass, ferdig rigget. Har med dama og så da gikk alt klart. Sitter på samme plassen igjen, klarte ikke å gi helt slipp enda når så mye arbeid er lagt med. Drikker nykokt kaffe nå og koser oss:-) takk for hilsen

Hjelper "haill" på karpefiske oxo? [ :) ]

Fråga OP [ :) ][ ;) ][8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Frisch

Såvidt jeg har fått med meg, så hjelper det å sitte bak i buskene med buksa rundt knærne og klemme som en general. ;-)

Stämmer, det är oxå ett bra tips. Generellt kan man säja att om man fiskat i bara boxer, så fixar går det bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!! Er klassikeren det der.. Må mann på ramma blir det fisk..Vet ikke om hail funker på karpefiske, men det er utrolig effektivt på storsuter. [ :) ]

Tittet innom Remy i går kveld. Troen var på topp helt til en "krepsefyr" på død og liv skulle ha krepseteina si 20cm fra boilien til Remy. Nyttet ikke å få noe vett i hode på karen. Han hadde jo tross alt fisket på denne plassen i alle år, så det var håløst å få han til å flytte seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juhu, ja, han 150høye alkoholikeren, men åpen innsydd skjorte og afreoelvis sveis tok til fornuft og dro seg unna uten mer krangling. Hadde trua som alltid, men kun et backdrop var resultatet sånn ca 03:10 i natt. Er hjemme og resuplier og på vei opp igjen strax. Kommer til å bli folksomt i natt, Fredrik (blanket i natt han og), Terje, Op og Lars skal visst opp og. 15 stenger i sjøen det, får satse på at det kommer en eller to fisk opp. Skal stuntfiske på en ny plass jeg, så Op, løp løp så får du plassen [ :) ]. Vi ses....

4 dager det KIS, 95 timer!!![xx(]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager er vel heller 96timer, men siden du mente jeg fisket 3t forstår jeg at du ikke er så skarp på tall... er ikke du sånn business international supermaster eller noe egentlig?

Men spøk til boilie, bra innsats remy. Jeg tør allikevel påstå det er forskjell på å sitte ved et karpevann på østlandet, og å sitte i kuling på en kai på vestlandet uten å vite om fisken i det hele tatt ER der. Det siste gjør nemlig ikke mye bra for motivasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Droppback i Ulsrud er vel gjerne en av to ting:

1) Karpe som napper

2) Ender

Desverre er det slik at det i mange av tilfellene så er det ender. De har en tendens til å flytte på seg etter å ha smakt litt på bolt-riggen (er vel en av de få tingene som faktisk får disse fuglene til å flytte seg fra fiskeplassen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Prikken

Teltet?? Trodde bivvy eller hva den heter var påkrevd? Der er har vi nok forklaringen på hvorfor fisken har uteblitt...[ :) ]

hahaha.

Jeg har et bilde av teltet på kamera hjemme... får se om jeg rekker å legge ut det her i morgen eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Bendik.Ø

Droppback i Ulsrud er vel gjerne en av to ting:

1) Karpe som napper

2) Ender

Desverre er det slik at det i mange av tilfellene så er det ender. De har en tendens til å flytte på seg etter å ha smakt litt på bolt-riggen (er vel en av de få tingene som faktisk får disse fuglene til å flytte seg fra fiskeplassen).

03.10 på natta? Da tror jeg alternativ 2 ikke er aktuellt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.