Dag Marcus Posted September 10, 2025 Report Share Posted September 10, 2025 (edited) Jeg har akkurat arvet en Garcia Mitchell 406 snelle! Jeg vet ingenting om gammelt utstyr, men dette er kvalitet er det ikke? Er de fine å bruke? Jeg planlegger å lage meg gjeddestang på sikt å lurer på om den kunne fin til slikt? Eller burde jeg bare ta vare på den som et klenodium? Utrolig fin å se på er den iallefall! Edited September 10, 2025 by Dag Marcus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted September 11, 2025 Report Share Posted September 11, 2025 Utvilsomt en elegant snelle, men jeg tror bruksverdien er begrenset og at du ikke trenger å legge mange hundrelappene på bordet for å få en ny eller nyere brukt, snelle som er betydelig bedre i praktisk bruk. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dag Marcus Posted September 11, 2025 Author Report Share Posted September 11, 2025 Takk for svar! Jeg tenkte meg egentlig det, men den var så fin så jeg tror jeg må prøve den ihvertfall! Så får den få hedersplass på hylla etterpå! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts