Richard Kolbeinsen Posted September 11, 2025 Report Share Posted September 11, 2025 I forbindelse med min datters bryllup skulle jeg også få skvise inn litt fiske etter nye arter...... Alt gikk helt fint i ca 1 time og 35 min i bilen ... da ble det plutselig et lenger opphold i en helt død bil og et hyggelig møte med en av vinter veiene helter , nærmere bestemt Thord Paulsen.. Hyggelig det men altså ikke helt etter planen... Beskjeden var trøbbel med start motoren. Det satt jo litt begrensninger på hva jeg turde å begi meg ut på.. turen gikk til Femsjøen og litt fiske der... ble mye smått .. Og og ingen nye arter... Det begynte å blåse opp, så det ble litt utrivelig så da var det på tide å prøve ut Glomma.. Det gikk ikke så lang tid før jubelen kunne slippe løs med ny art Steinsmett som nummer 90.. Det er rart at noe så lite kan gi så mye glede... gav meg ikke av den grunn måte prøve å få en litt større... Og heldig vis kom der på en litt større.. Så super happy .. Fikk også en liten uventet krabat på kroken.. Min første som jeg har fått... Ble satt fint tilbake etter en liten bilde seanse.. Må takk for de som tok seg bryet å skrive til meg, er utrolig takknemlig for alt. Selv om at bil problemer satt en stopper for de helt store planen og at alle plassene ikke ble besøkt av den grunn. Men får komme sterkere tilbake en gang senere... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted September 11, 2025 Report Share Posted September 11, 2025 Steinsmett er superkule. Vurderer å sette opp et eget akvarium her for de, må bare overbevise fruen først… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard Kolbeinsen Posted September 11, 2025 Author Report Share Posted September 11, 2025 6 minutter siden, erik skrev: Steinsmett er superkule. Vurderer å sette opp et eget akvarium her for de, må bare overbevise fruen først… Ja kult med steinsmett.. og ferskvanns akvarie med noen oppi måtte vært fascinerende å sitte og se på... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts