Vango Posted September 17, 2025 Report Share Posted September 17, 2025 Så fisker sette garn ved sværsvann bru når jeg tok bussen der i dag. På vei hjem ser jeg garnet er bundet i brua med oransje tau. Er det lov å fiske med garn der? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted September 17, 2025 Report Share Posted September 17, 2025 Hvis du er grunneier, ja. Men en fornuftig grunneier markerer redskap skikkelig med navn etc, så hvis det ikke er gjort er det bare å dra opp dritten og putte i nærmeste søppelbøtte. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vango Posted September 18, 2025 Author Report Share Posted September 18, 2025 Enig der, men tenker det ikke er grunneier. Ser ut som han sperret undergangen på broen og satte garnet fra broen. Ingen båt eller noe. Så det bare fra bussen så jeg vet dessverre ikke, men merkelig. Nå er det vel ikke noe edel fisk der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted September 19, 2025 Report Share Posted September 19, 2025 (edited) Det er OFA som er rettighetshaver der tror jeg? Send de en melding feks på Face så rykker de nok ut og rydder opp om du ikke har muligheten selv. Edited September 19, 2025 by erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
St. Nikolai Posted September 24, 2025 Report Share Posted September 24, 2025 Fikk du meldt fra til OFA, Vango? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vango Posted September 29, 2025 Author Report Share Posted September 29, 2025 Den 24.9.2025 at 21.12, St. Nikolai skrev: Fikk du meldt fra til OFA, Vango? Hei! Fikk dessverre ikke sendt melding. Garnet var borte når jeg passerte igjen 2 dager senere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts