darnts Posted September 24, 2025 Report Share Posted September 24, 2025 Hei. Noen som har noen tips til fiske i Nerdammen/Mellomdammen ved Solbergelva? Idag ble det noen timer på Mellomdammen. Prøvde først med mark og dupp. Deretter spinner. Lett å sette seg fast! Er det noe fisk der oppe? Er ikke så vant med ferskvannsfiske eller spinner. Men håper å få teknikken etterhvert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Posted September 24, 2025 Report Share Posted September 24, 2025 Standard, fisk ved utløp, det er høst, så fisk midt på dagen mot ettermiddagen. Jeg ville også ha mistenkt at de vannene begge er tusenbrødrevann, så du bør nok fiske med helt mikroskopiske ting for å få noe. Det er ikke steder jeg hadde giddet å bruke tiden min på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.