erik Posted December 14, 2025 Report Share Posted December 14, 2025 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FatCat Posted December 15, 2025 Report Share Posted December 15, 2025 Fin film:) På en måte er det jo fint å kunne kjøre båt I Desember, selv om jeg skulle ønske det var litt kaldere ute 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted December 15, 2025 Author Report Share Posted December 15, 2025 (edited) Takk! Vera fikk opp minne på Facebook i helgen, for 4 år siden var vi på omtrent samme sted på isfiske i 14 blå. Jeg foretrekker nok «normal» vinter som hovedregel jeg også, men når det først skal være mildvær er det fint om det er som det var i går. Ikke slaps og grå guffe. Edited December 15, 2025 by erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted December 15, 2025 Report Share Posted December 15, 2025 bra film! Og bra gutsing. Så jo fint ut, selv om det er Illevarslende at det er påskestemning på denne tida. Morsomt å se bilder fra gamle jaktmarker. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted December 15, 2025 Report Share Posted December 15, 2025 Kul film og bra gutsa! Jeg har også tilbrakt mye tid på Steinsfjorden i yngre dager. Fint å se at det fortsatt kan fanges gjedde der, selv om det var høy snipe-faktor. Eller «hammerskaft» som vi pleide å kalle dem. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vango Posted December 18, 2025 Report Share Posted December 18, 2025 Herlige bilder og fisk ble det. Takk for at du deler 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts