erik Posted December 24, 2025 Report Share Posted December 24, 2025 Tradisjoner er til for å holdes, og Eriks kombinerte årskavalkade for 2025 med fremtidsvisjon for 2026 er intet unntak. Les mer på bloggen: https://teamcolibri.blogspot.com/2025/12/fortid-og-litt-mulig-fremtid-hva-med.html?m=1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted December 24, 2025 Report Share Posted December 24, 2025 Ser ut som et bra år. Fremtidsmessig er det synd at millionvis av fritidsfiskere skal måtte ta ulempene, mens de skyldige driver videre som før. Som en slags trøst vanskjøttes det like ille i resten av landet, det er bare litt mer sjø å drepe. Men i 2026 er det fremdeles litt fisk igjen, så la oss håpe det dukker opp et par gromme til dere kolibrier. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted December 25, 2025 Author Report Share Posted December 25, 2025 Takk. Nå skjer det store ting med både landbruk og kloakk om dagen, så de to største synderne blir fulgt opp de også. Om det som ligger i planene her er tilstrekkelig gjenstår å se. Samtidig irriterer det meg sånn passelig at det går mot utvidet utslippstillatelse til en fabrikk som er avhengig av subsidier, og med eiere som tar alt som lukter av overskudd ut av Norge. Jeg har ikke noe i mot at vi bruker skattepenger til å lage bomber, men et lite minimum på samfunnets kravliste som takk for subsidiene bør være rensing av utslipp. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted December 25, 2025 Report Share Posted December 25, 2025 Den Våpenfabrikken er årsaken til at bønder og lignende mener de er urettferdig behandlet. Ting er heldigvis ikke fullt så ille som det oppgitte sukket mitt antyder, men det er fremdeles veldig langt unna vettug forvaltning. Åkkesom er man ikke avhengig av høy plassering i havfiskern for å ha et godt fiskeår Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts