Eirik Homble Moe Posted January 1 Report Share Posted January 1 Hei, Jeg fikk disse to Røyene første nyttårsdag, mine første noensinne. Er det noen her som kan fortelle meg hvorfor de har så store fargeforskjeller? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted January 1 Report Share Posted January 1 Det er en hunn og hann. Hannen er rød. Hunnen er gråere. Grattis med fangst! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted January 2 Report Share Posted January 2 TT har selvfølgelig helt rett. Grattis med fine røyer. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Homble Moe Posted January 2 Author Report Share Posted January 2 17 timer siden, TT skrev: Det er en hunn og hann. Hannen er rød. Hunnen er gråere. Grattis med fangst! Aha! Har det noe med gytedrakten å gjøre eller er det året rundt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Posted January 2 Report Share Posted January 2 3 hours ago, Eirik Homble Moe said: Aha! Har det noe med gytedrakten å gjøre eller er det året rundt? Begge deler, rødfargen blir mye mer utpreget når gytetiden nærmer seg. Dette er vel mer normalen. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts