erik Posted January 30 Report Share Posted January 30 Desember og januar er tradisjonelt sett de kjipeste fiskemånedene her på Østlandet, ved mindre man får blank is uten snø på - da er det muligheter! Les mer på bloggen: Eriks fiske desember 25/ januar 26 - den beste midtvinteren på lenge 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted January 30 Report Share Posted January 30 Den Abborkongen-konken skal jeg jaggu vurdere for meg og jr. Jeg ser tredjeplass for jr. i fjor gikk på 70 cm, og fordelt på 10 borrer er jo ikke det skremmende… For egen del blir det nok listefyll. Apropos småabbor og Øvresetertjern, så har jeg fått abbor der på rundt 300 gram. Men de er nok sjeldne … Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted January 30 Author Report Share Posted January 30 Poden (10) her i huset kommer nok også til å delta, så da er hansken kastet…. Tjernet som sådan tror jeg er ganske produktivt, men det er høyt fiskepress så en 300-grammer der er som trekvart kilos fisk andre steder. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoffers Posted February 2 Report Share Posted February 2 Mye god underholdning og eksperimenter her! Spent på å se om det blir noe filming under isen, har vært inne på den tanken selv dog mest for å se om det er mye gjedde innom å studerer agnet eller om det bare henger til pynt... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted February 2 Author Report Share Posted February 2 Takk! Jeg er også spent, for det ble kondens på baksiden av linseglasset etter 4-5 turer og Ali-selgeren er ikke videre interessert i å ta ansvar for det. Jeg skal prøve å åpne selve kameraet men lokket som skal kunne skrus av sitter veldig godt fast så det blir en runde i skrustikken her når jeg bare får mannet meg opp til å prøve. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts