erik Posted February 26 Report Share Posted February 26 Desember og januar var de beste vintermånedene fiskemessig jeg kan huske på flere tiår. Ville februar stå seg i dette selskapet? Februar i fjor var grå og våt, med fokus på sjøsisfiske på grunn av Havfiskern-konkurransen. Vi deltar ikke i den konkurransen i år, men utfordrer oss selv på andre måter. En av de måtene er å delta i konkurransen Abborkongen og dermed ble månedens første fiskehelg lagt til Vansjø på abborjakt. Målet var å få abbor over konkurransens minstemål på 30 centimeter, noe Vera lyktes godt med allerede den første dagen: Les mer på bloggen: Eriks fiske februar 26 - grått og kaldt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vango Posted February 27 Report Share Posted February 27 20 timer siden, erik skrev: Desember og januar var de beste vintermånedene fiskemessig jeg kan huske på flere tiår. Ville februar stå seg i dette selskapet? Februar i fjor var grå og våt, med fokus på sjøsisfiske på grunn av Havfiskern-konkurransen. Vi deltar ikke i den konkurransen i år, men utfordrer oss selv på andre måter. En av de måtene er å delta i konkurransen Abborkongen og dermed ble månedens første fiskehelg lagt til Vansjø på abborjakt. Målet var å få abbor over konkurransens minstemål på 30 centimeter, noe Vera lyktes godt med allerede den første dagen: Les mer på bloggen: Eriks fiske februar 26 - grått og kaldt. Godt å se det fortsatt er brukbart i Vansjø. Takk for innleggene dine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted February 27 Author Report Share Posted February 27 Selv takk for at du leser de. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted February 27 Report Share Posted February 27 1 time siden, Vango skrev: Godt å se det fortsatt er brukbart i Vansjø. Takk for innleggene dine Vansjø står på min «to do» liste til våren, nå som Oslofjorden er stengt og man må tenke utenfor boksen. Det er nå veldig mange år siden siste besøk på Vansjø. Deltakelse i Abborkongen er allerede i boks! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted February 27 Author Report Share Posted February 27 Fått med poden der også ser jeg. Kan bli mye bra turer av litt konkurranseinstinkt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts