Andras Posted May 19 Report Share Posted May 19 Eg eksperimenterte med bunnmeitesett og flyndrerigg på sniksnøre og desse fungerer, men eit vanleg sniksnøre tar mykje plass i min liten kajakk og kjedeleg å sveive inn. Difor laga eg flaskesniksnøre, som har følgande fordelar over eit vanleg: kostar nesten ingenting og tar ca. 10 minutt å lage tar mindre plass automatisk innsveiving med elektrisk drill Hovuddelen er ein spesiell kork (maskinskrue, skiver, 3-4 muttere og litt superlim), som eg kan feste i elektrisk drill. Det er enkelt å spole sene på med drill og sveive inn seinare. Eg laga fleire flaskesniksnøre (men 1 spesiell kork er nok), som eg set ut i ca. 20-30m. Det fungerer bra og fiska sandflyndre, torsk, hyse, skrubbe, kviting og knurr. Kva synest de om dette? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted May 19 Report Share Posted May 19 Festlig opplegg. Men da tenker jeg at du egentlig er på padletur og har lyst å ha noe å padle til. Og i såfall er dette veldig snedig. Er det for fiskens del ville vel en stang gitt litt mer morro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Posted May 20 Report Share Posted May 20 Veldig artig, jeg har bøttevis av autosett sine selv, de er firkantede, noe som gjør at de ikke slipper ut mer snøre enn det som trengs for å nå bunn. Men å trekke dem er kjedelig. Så å lage frem fra flasker og hale med drill er et intressant konsept. Men igjen, utfordringen er at du slipper ut for mye snøre. Og hvis du har en ordning som hindrer deg i å slippe ut for mer snøre, da risikerer du med en gang at en fisk klarer å dra dem med seg til et litt dypere områder og at du aldri finner igjen fisken og utstyret. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andras Posted May 20 Author Report Share Posted May 20 Takk! @Ølgylt : Ja, det føles litt meir som industriell matproduksjon enn hobby , men eg har lite fritid, så 2x 30 minutt arbeid passar ofte bedre enn ein skikkeleg kajakktur på 2+ timar. Eg prøver å kombinere sniksnøre med jigg og dorging når eg har tid, og ja, ein større fisk på stang er mykje meir morsomt enn å berre finne fisk på snik. @Gabriel : ja, eg tenkte litt på dette. Eg pleier å berre setje flaske på overflaten og vente mens den ruller seg ned, så tar eg flaska igjen, drar ca. 3m ekstra sene og knyter slipsknute på flaskehalsen. Eg testa flaskesniksnøre kun i grunt vatn med jevn sandbunn; antar det fungerer dårlegare med andre forhold. Eg merka at fisk kan dra utstyr litt, kanskje 10-20m sidevegs, men den 1,6kg torsken på bildet svømde ikkje bort, heller ikkje ei hyse på 1,4kg. (55g sinklodd, ca. 4-6 timar) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Posted May 20 Report Share Posted May 20 Jeg har vert borti at stør ørret har dradd med seg et 250g lodd på Autosett Small rundt 800 meter. For så at den har klart å vri seg av, bøye ut kroken helt. Fikk aldri sett hvor stor den var men, det var nok en veldig flott fisk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts