satdan Posted June 3 Report Share Posted June 3 ***** ta , jeg følte meg snytt i dag, som sikkert flere andre. Det var lovt regn, men den faenskapen blåste vest. så den havna i agder og telemark. Lierelva er som vi veit avhengig av nedbør, ellers er det som en bekk vi kan nærmest pisse over enkelte steder. Sikker på at det står non jævlær utti fjordn og stanger Var jævla moro at August fikk den første store i år også! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.