Jump to content
Fiskersiden

Ekolodd

Vango
 Share

Recommended Posts

Hei! Har slitt med ekkoloddet siden kjøp og det meste er min egen feil, og lite bruk av det. Nå sist var det allikevel avkappede ledninger som var årsaken. Tester en liten tur i helgen, men lurer på om det er for fint innstilt da det var disse bildene jeg fikk. Eller hva er det vi ser her her. Mye grums i vannet?

IMG_0404.jpeg

IMG_0401.jpeg

IMG_0402.jpeg

IMG_0403.jpeg

Sjekk at ekkoloddgiveren din er montert slik den skal og ikke er full av groe. Gjenopprett fabrikkinnstillinger. Sjekk at ekkoloddet har gjenkjent ekkoloddgiveren din. Så tar vi en ny kikk. :)

Edited by erik

10 timer siden, erik skrev:

Sjekk at ekkoloddgiveren din er montert slik den skal og ikke er full av gelé Gjenopprett fabrikkinnstillinger. Sjekk at ekkoloddet har gjenkjent ekkoloddgiveren din. Så tar vi en ny kikk. :)

Takker. Kom flere bilder også og noen av de var mye klarere med mye mere blått og bare noen få hvite punkter 

16 minutter siden, erik skrev:

For meg ser det ut som du har zoomet inn på øvre del av vannsøylen.

Skal teste ut. Kjapt spørsmål. Det er kartplotter og ekkolodd i ett. Hvis jeg tilbakestiller vil oppsett for motor osv også forsvinne? Fikk han som har båten i opplag til å sette opp. Ellers så skal jeg sjekke giver etc som du sier da denne er helt ny etter å ha blitt revet av

Nå er det en liten stund siden jeg klådde på en Echomaps sist, men jeg mener du kan velge hva du ønsker å tilbakestille slik at du kan tilbakestille ekkolodd for seg selv.

• 2 weeks later...