Vango Posted July 6 Report Share Posted July 6 Hei! Har slitt med ekkoloddet siden kjøp og det meste er min egen feil, og lite bruk av det. Nå sist var det allikevel avkappede ledninger som var årsaken. Tester en liten tur i helgen, men lurer på om det er for fint innstilt da det var disse bildene jeg fikk. Eller hva er det vi ser her her. Mye grums i vannet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted July 6 Report Share Posted July 6 (edited) Sjekk at ekkoloddgiveren din er montert slik den skal og ikke er full av groe. Gjenopprett fabrikkinnstillinger. Sjekk at ekkoloddet har gjenkjent ekkoloddgiveren din. Så tar vi en ny kikk. Edited July 7 by erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vango Posted July 7 Author Report Share Posted July 7 10 timer siden, erik skrev: Sjekk at ekkoloddgiveren din er montert slik den skal og ikke er full av gelé Gjenopprett fabrikkinnstillinger. Sjekk at ekkoloddet har gjenkjent ekkoloddgiveren din. Så tar vi en ny kikk. Takker. Kom flere bilder også og noen av de var mye klarere med mye mere blått og bare noen få hvite punkter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted July 7 Report Share Posted July 7 For meg ser det ut som du har zoomet inn på øvre del av vannsøylen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vango Posted July 7 Author Report Share Posted July 7 16 minutter siden, erik skrev: For meg ser det ut som du har zoomet inn på øvre del av vannsøylen. Skal teste ut. Kjapt spørsmål. Det er kartplotter og ekkolodd i ett. Hvis jeg tilbakestiller vil oppsett for motor osv også forsvinne? Fikk han som har båten i opplag til å sette opp. Ellers så skal jeg sjekke giver etc som du sier da denne er helt ny etter å ha blitt revet av Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted July 7 Report Share Posted July 7 Nå er det en liten stund siden jeg klådde på en Echomaps sist, men jeg mener du kan velge hva du ønsker å tilbakestille slik at du kan tilbakestille ekkolodd for seg selv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vango Posted Wednesday at 09:17 AM Author Report Share Posted Wednesday at 09:17 AM (edited) Da ser det ut til å funke. Beklager dårlige bilder Edited Wednesday at 09:59 AM by Vango Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts