Vango Posted July 23 Report Share Posted July 23 Var en liten tur ute i går og prøvde å få litt makrell til middag. Kort fortalt ble det litt mye vind etter hvert, havet fult av bøss og maneter. Endte på null makrell. Fikk et par bergylter til krabbe teina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
satdan Posted July 23 Report Share Posted July 23 (edited) Sandefjordfjord`n hehe, hvorfor heter det ikke bare Sandefjord`n?? Edited July 23 by satdan 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted July 23 Report Share Posted July 23 7 minutter siden, satdan skrev: Sandefjordfjord`n hehe, hvorfor heter det ikke bare Sandefjord`n?? For at akademiker-nerder som meg skal få sjansen til å påpeke at man står overfor en pleonasme … 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
satdan Posted July 23 Report Share Posted July 23 Blir litt sånn som to minker, to rever og to sjøørreter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted July 24 Report Share Posted July 24 13 timer siden, satdan skrev: Blir litt sånn som to minker, to rever og to sjøørreter. Nja, mer «en enorm, diger stor-gjedde». Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
satdan Posted July 24 Report Share Posted July 24 Meierismør på baconskiva 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
satdan Posted July 24 Report Share Posted July 24 Tenker at vi må jo ha litt Sandefjord smør til fisken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vango Posted July 27 Author Report Share Posted July 27 Den 24.7.2026 at 17.41, satdan skrev: Tenker at vi må jo ha litt Sandefjord smør til fisken. Først må man jo få fisken, ellers blir det vel bare smør på flesk 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
satdan Posted July 27 Report Share Posted July 27 11 timer siden, Vango skrev: Først må man jo få fisken, ellers blir det vel bare smør på flesk I værste fall får du svinge innom Brødrene Berggren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vango Posted July 28 Author Report Share Posted July 28 22 timer siden, satdan skrev: I værste fall får du svinge innom Brødrene Berggren. La oss si det slik at der er jeg innom 1-2 ganger i uken i sommermånedene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
satdan Posted July 28 Report Share Posted July 28 (edited) Har faktisk aldri vært innom, men har kjørt forbi utallige ganger da i form av vogntog, litt vanskelig å svippe innom da av logistikk/parkering årsaker. Ser ut som en sjappe jeg ville parkert midt i veien med nødblink på for å besøke egentlig. Vi har en god en i Drammen også, kjøtt og fisk, da snakker jeg om Hansen og Andersen. Verdt å ta turen innom hvis man er i nærheten. Edited July 28 by satdan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vango Posted July 29 Author Report Share Posted July 29 14 timer siden, satdan skrev: Har faktisk aldri vært innom, men har kjørt forbi utallige ganger da i form av vogntog, litt vanskelig å svippe innom da av logistikk/parkering årsaker. Ser ut som en sjappe jeg ville parkert midt i veien med nødblink på for å besøke egentlig. Vi har en god en i Drammen også, kjøtt og fisk, da snakker jeg om Hansen og Andersen. Verdt å ta turen innom hvis man er i nærheten. Fullt mulig å parkere, selv med vogntog selv om det er keitete. Er parkering på baksiden av lokalene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
satdan Posted July 30 Report Share Posted July 30 (edited) Den 29.7.2026 at 15.07, Vango skrev: Fullt mulig å parkere, selv med vogntog selv om det er keitete. Er parkering på baksiden av lokalene Nå har jeg heldigvis slutta å jobbe på veien, ga meg som yrkes sjåfør for 2-3 år sia. Sjelden jeg er i sandefjord nå lenger for å si det sånn. Edited July 31 by satdan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts