Jump to content
Fiskersiden

Makrell dorging ytterst i sandefjordsfjorden

Vango
 Share

Recommended Posts

Var en liten tur ute i går og prøvde å få litt makrell til middag. Kort fortalt ble det litt mye vind etter hvert, havet fult av bøss og maneter. Endte på null makrell. Fikk et par bergylter til krabbe teina

IMG_0462.jpeg

7 minutter siden, satdan skrev:

Sandefjordfjord`n hehe, hvorfor heter det ikke bare Sandefjord`n??:lolu:

For at akademiker-nerder som meg skal få sjansen til å påpeke at man står overfor en pleonasme … 

• Like 1

Den 24.7.2026 at 17.41, satdan skrev:

Tenker at vi  må jo ha litt Sandefjord smør til fisken.:P

Først må man jo få fisken, ellers blir det vel bare smør på flesk

• Like 1
  • Haha 1

11 timer siden, Vango skrev:

Først må man jo få fisken, ellers blir det vel bare smør på flesk

I værste fall får du svinge innom Brødrene Berggren.:D

Har faktisk aldri vært innom, men har kjørt forbi utallige ganger da i form av vogntog, litt vanskelig å svippe innom da av logistikk/parkering årsaker. Ser ut som en  sjappe jeg ville parkert midt i veien med nødblink på for å besøke egentlig. Vi har en god en i Drammen også, kjøtt og fisk, da snakker jeg om Hansen og Andersen. Verdt å ta turen innom hvis man er i nærheten.

Edited by satdan

14 timer siden, satdan skrev:

Har faktisk aldri vært innom, men har kjørt forbi utallige ganger da i form av vogntog, litt vanskelig å svippe innom da av logistikk/parkering årsaker. Ser ut som en  sjappe jeg ville parkert midt i veien med nødblink på for å besøke egentlig. Vi har en god en i Drammen også, kjøtt og fisk, da snakker jeg om Hansen og Andersen. Verdt å ta turen innom hvis man er i nærheten.

Fullt mulig å parkere, selv med vogntog selv om det er keitete. Er parkering på baksiden av lokalene

Den 29.7.2026 at 15.07, Vango skrev:

Fullt mulig å parkere, selv med vogntog selv om det er keitete. Er parkering på baksiden av lokalene

Nå har jeg heldigvis slutta å jobbe på veien, ga meg som yrkes sjåfør for 2-3 år sia. Sjelden jeg er i sandefjord nå lenger for å si det sånn.

Edited by satdan