Gå til innhold
Fiskersiden

Absurd rekordørret


 Share

Recommended Posts

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så den. Hmmm... hvorfor er det ikke lagt ut et bilde i artikkelen med en gang? De må vel ha et bilde av storfisken? Er det ikke en spøk, ja så velger jeg å tro på sjøørret. Utstyret vart lett, ja.

Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av JanM

Så den. Hmmm... hvorfor er det ikke lagt ut et bilde i artikkelen med en gang? De må vel ha et bilde av storfisken? Er det ikke en spøk, ja så velger jeg å tro på sjøørret. Utstyret vart lett, ja.

Jan.

Bildet ligger ute på artikkelen i TV 2 Nettavisen nå. Ser ut som en sjøørett for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, denne var verre! Halefinnen ser ut som ørret, halerota derimot vil jeg si er typisk laks. Prikkmønsteret kan både være laks og ørret. Kjevebeinet er nok mer laks enn ørret (det rekker omtrent til øyets bakkant), men den har ganske stor kjeft til laks å være. Kroppsformen er mer laks enn ørret, så vidt jeg kan bedømme ut fra bildet. Blir spennende å se hva skjellprøvene sier, men jeg holder en liten knapp på hybrid, selv om størrelsen tilsier at det er en laks. Uansett en fantastisk fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

garrantert en laks!! det der er IKKe en sjøørret iallefall. hybrider skal jeg ikke uttale meg om men jeg ville sagt at det er en laks med 100% sikkerhet..svært bra bilde som ble lagt ut nå..

eneste jeg stusser på er halen som liksom har en "klassisk" sø vinkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.