Gå til innhold
Fiskersiden

Passende motor GH-14"????


cascapedia
 Share

Recommended Posts

Er det noen som har erfaring med 15 Hk på en eldre GH-14. Planer den og isåfall med hvor mange personer? Fart med 1 person?

Den gamle 25 Hk`n har tatt kvelden så jeg går med planer om å investere i en 4-takter Honda. Disse koster skjorta men har fått tilbud på en 15 Hk "overligger" 2004 mod til 20 000. Eller blir motoren for liten?

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av StåleG

...og jeg har fremdeles en eldre, men nyservet, billig men solid 30hk Even Ruud hengende i garasjen!

(må nevnes når det nevnes kan!)

Haddde sikkert kikket på den hadde du bodd litt nærmere, men du kan jo putte den i et brev[ :) ].

Spøk til side; Sitter nå med 2 stk def. Yamaha motorer 15 og 25Hk og gidder ikke sjanse på flere gamle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gh 14 er fra fabrikk oppgitt til 10-20 HK jeg var i kontakt med en som skulle selge en på finn.no med 25 HK på denne gjorde 22 Knop (GPS)

med en mann ombord, GH'en veier jo 180 KG og hvis den er noen år og har trukket litt vann, så vil jeg tro at du klarer 14-16 knop med en 15 HK. ??

www.boat.no har mye info om båter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.