Gå til innhold
Fiskersiden

Norgesrekord på havabbor!


Mona Davidsen
 Share

Recommended Posts

Skal overlevere utskrift fra nettet til din kjære tante Ellen i morgen[ :D ]

Hun forstår sikkert ikke hva dette handler om, men Øystein, jeg får håpe at du kan fortelle henne du spiste den.

"dåkke må komma ner å spisa så ska dåkke få mat........"[:0]

Frem fra glemselen..., he he he [ :) ][ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I dag var vi i Flekkefjord og prøvde etter havabbor, men vi fikk ingen. Da vi kom i morges så vi flere som var oppe. VI prøvde alt mulig men uten hell. Etterhvert ble det mye båter og badende så vi gikk over til kutlingfiske. Jeg og mamma fikk tangkutling og det var en ny art for oss. Lillesøster fikk rødnebb, bergkutling og sandkutling. Hun hadde ingen av dem fra før. Selv om det ikke ble havabbor var vi fornøyd med å få nye bilder i skrytealbumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ :) ]På veg til Fiskersidentreff i Mandal tok vi (Helge S + meg) ein stopp i F-fjord for å sjå om det var liv igjenn etter Davidsen og c, det blev med ein 0,5 HA, men lokaliteten var prima.Ellers så fik vi makrell, horngjell og smålyr. Men vi ble rikelig belønnet med LAKS i Mandal.[ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å ødelegge det faktum at dette er og blir en psyko bra fisk, og at den er tatt på meite etter piggvar. Må bare slutte meg til fangstmannen selv, og alle andre som har forstått det, delje meg grønn og denne hadde vært grym å fått på flua! Rå er den uansett, meite, flue eller hva det skulle være! Ja, jeg vil tro at det kansje blir årets fisk! Time will show!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Tor Inge

Kanonbra er den, men er IKKE tatt på meite etter piggvar. Havabbor var hele tiden i fokus på den turen.

Bør dere ikke endre artikkelen på siden din Leidland, slik at det ikke fremstår at Øystein fiska etter piggvar ?!? Endre piggvar tackle til paternoster for eksempel, samt gi beskjed til bl.a Fiske-Feber. Må si jeg vil syntes at det er trist om at ettermælet til denne rekorden som kommer til å stå i mange år var at "det var jo bare en bifangst"!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.