StigH Posted August 30, 2005 Report Share Posted August 30, 2005 Heisann! Hva ble egentlig konklusjonen når det gjaldt DVD boksen med: A Passion for Angling? Holdt det å kjøpe en kopi på E-bay, eller er orginalen tingen (fikk noen tak i denne til slutt)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 30, 2005 Report Share Posted August 30, 2005 Ojsann.... jeg har helt glemt hele greia jeg.... sjekket utførte utbetalinger på nett og ser at jeg aldri sendte pengene... Skal gjøre et forsøk på det her når jeg får sept. lønna. Ny oppdatering her følger rundt midten/slutten av sept. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeeJAY Posted August 30, 2005 Report Share Posted August 30, 2005 Hmmm. Begynner å dra seg mot 2 måneder siden jeg satte over penger, har hverken sett eller hørt noe. Får sende et brev også tenker jeg, så får vi se... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 30, 2005 Report Share Posted August 30, 2005 Akkurat ja.... du har sendt over penger TeeJAY. Da aventer jeg svaret på ditt brev før jeg kaster avgårde penger. Av nysgjerrighet.. hvordan overførte du penger? Via nettbank med meldinger til mottager om hva pengen var for eller en annen måte? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeeJAY Posted August 30, 2005 Report Share Posted August 30, 2005 Via nettbank, ja. Spørs nok om de klarer å få med seg at det er satt over penger på den måten, er nok lettere med et brev i postkassa. Får knote sammen noen linjer på engelsk og snailmaile, så får du heller spare de kronene så lenge, Trym. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulff Posted August 30, 2005 Report Share Posted August 30, 2005 Kredittkort funka iallefall bra. Tok ikke så mange dagene før dvd'ene lå i postkassa mi. Filmene er av utmerket kvalitet, selvom det ser litt kopi aktig ut (coveret spesielt). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 30, 2005 Report Share Posted August 30, 2005 Det var nettopp det Ulff, at det ikke fantes noen kredittkort løsning på disse sidene: http://www.passionforangling.info/ Hvor handlet du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted August 30, 2005 Report Share Posted August 30, 2005 Var vel noen som handlet på ebay... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulff Posted August 30, 2005 Report Share Posted August 30, 2005 Jeg handlet på ebay ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigH Posted August 30, 2005 Author Report Share Posted August 30, 2005 Har aldri handlet på e-bay, (hadde ikke tid til å gjøre mer enn å registerer meg der før i dag). Det går rimlig smertefrittt eller (ingen sjans for lopping av konto)? PayPal: Er det med kort eller? Hva med frakt/porto osv for DVD og bøker? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeeJAY Posted September 24, 2005 Report Share Posted September 24, 2005 Da dumpet endelig dvd-boksen ned i postkassa. Det tok litt tid gitt, men det fungerte. Men skal noen bestille derfra anbefales det sterkt å sende snailmail samtidig som man overfører penger. Mycket bra filmer forresten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janrug Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 Har ligget med influensa i to dager nå. Brukt tida i so**** til å se på disse filmene, de er rett og slett utrolig bra!! Noen som vet om det er lagd flere enn de 6 episodene? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeeJAY Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 Det er ikke laget flere episoder av Passion, men det er kommet ihvertfall en ny film fra nesten samme team, denne gangen uten Bob James. Den heter "Caught in time, the fishing diarys of Chris Yates". Fra http://www.passionforangling.info/: Acclaimed author, broadcaster and fisherman Chris Yates joins award winning film-maker and fisherman Hugh Miles as they share this attempt to re-invent the fishing diary. This is ‘reality TV’ with a difference, the camera capturing those moments in time that only happen once -the few successes - and many failures! During the past year, Chris and Hugh have explored a beautiful lake in Southern England... Chris’ favourite carp water - his sanctuary and escape from reality. This first part of what might become a series has been created by two of the team who made the classic BBC series ‘A Passion for Angling’. Var en liten trailer på Passion DVD-boxen, så bra ut. Fremdeles eldgammelt fiskeutstyr som gjør jobben der i gården... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts