Jump to content
Fiskersiden

A Passion for Angling III

Share

Recommended Posts

Ojsann.... jeg har helt glemt hele greia jeg.... sjekket utførte utbetalinger på nett og ser at jeg aldri sendte pengene...

Skal gjøre et forsøk på det her når jeg får sept. lønna.

Ny oppdatering her følger rundt midten/slutten av sept.

Akkurat ja.... du har sendt over penger TeeJAY. Da aventer jeg svaret på ditt brev før jeg kaster avgårde penger.

Av nysgjerrighet.. hvordan overførte du penger?

Via nettbank med meldinger til mottager om hva pengen var for eller en annen måte?

Via nettbank, ja. Spørs nok om de klarer å få med seg at det er satt over penger på den måten, er nok lettere med et brev i postkassa. Får knote sammen noen linjer på engelsk og snailmaile, så får du heller spare de kronene så lenge, Trym.

Har aldri handlet på e-bay, (hadde ikke tid til å gjøre mer enn å registerer meg der før i dag). Det går rimlig smertefrittt eller (ingen sjans for lopping av konto)? PayPal: Er det med kort eller? Hva med frakt/porto osv for DVD og bøker?

• 4 weeks later...

Det er ikke laget flere episoder av Passion, men det er kommet ihvertfall en ny film fra nesten samme team, denne gangen uten Bob James. Den heter "Caught in time, the fishing diarys of Chris Yates". Fra http://www.passionforangling.info/:

Acclaimed author, broadcaster and fisherman Chris Yates joins award winning film-maker and fisherman Hugh Miles as they share this attempt to re-invent the fishing diary. This is ‘reality TV’ with a difference, the camera capturing those moments in time that only happen once -the few successes - and many failures! During the past year, Chris and Hugh have explored a beautiful lake in Southern England... Chris’ favourite carp water - his sanctuary and escape from reality. This first part of what might become a series has been created by two of the team who made the classic BBC series ‘A Passion for Angling’.

Var en liten trailer på Passion DVD-boxen, så bra ut. Fremdeles eldgammelt fiskeutstyr som gjør jobben der i gården...