Gå til innhold
Fiskersiden

Ny Sø pers!


ErikR
 Share

Recommended Posts

Hei!

Asmunnd AA og jeg(et farlig team forresten), var ute og dorget i går kveld. asmund fikk raskt en sjøørret på ca 400 gram. bra start tenkte vi. men den gang ei. mye småsei var det eneste, og knapt småsei etterhvert. da det mørknet sånn i 10 tiden, hogg det brutalt til på min rappala silver. da jeg kikket bakover så jeg den bykset 1,5 ca opp i været. laks! tenkte vi. fisken ruste ganske bra ut de første 20-30 sekundene. fisken var deretter mer håndterbar. og asmund håvet fisken elegant. Det var en smellfeit sjøørret. 2,5 kg og nye pers. Gjett om stemningen steig i båten etter en dag med jævli vind.

for mye vind til en effektivt fiske med flue.

Dritbra tur! Ps bilde kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bluebird: ja det er overall rekord, tro det eller ei. Selv om jeg har fisket sjøørret i ei av sørnorges best sjøørretelver i mange år er dette den største jeg har klart å få opp. mistet mange på dobbel størrelse og satser på rekord økelse om en måneds tid til!

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

sitat:Ingen årsak..men den er jo ikke så stor..å så er den jo tatt på wobbler

Kom igjen med gliset når du slår min fluefangede

hehe..ikke lenge til st.hans da kommer sjøørreten i lygna for fullt. da skal jeg sende deg bilde av betydelig større fisk enn dette[ :P ][ :P ]

men som du sier, ingenting er som å ta den på flue. kanskje tas den allerede natt til tirsdag. (eller hva janrug?).

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.