Gå til innhold
Fiskersiden

Selvkritikk


Balthasar
 Share

Recommended Posts

Fått mange kommentarer angående mine "kan låses" tråder, vil med denne tråden forklare at alt er gjort for beste mening med å få rydde opp blant mine unødvendige poster som ingen vil ha glede av.

Det jeg har gjort feil er at jeg har skrevet "kan låses" i steden for "kan slettes" så håper at alle har full forståelse for at jeg vil øke forumets plass.

Også en liten unnskyldning til moderatorene som må ta initativ til å slette alt, men håper det blir et godt resultat ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt i pm forstår vi at dette ble gjort i beste mening, og vi har ryddet opp i det allerede :-)

Kan som tips til andre som har tråder de ønsker slettet (egne) at de sender en pm til en moderator, eller legger et nytt innlegg med forklaring f.eks "Nå har jeg fått svar på mitt spm". Moderator(er) vil så vurdere om tråden skal slettes, eller låses fordi det finnes almennyttig info i den. Vi kan også velge å slette noen innlegg slik at kun saklige/nyttige innlegg blir igjen.

OBS dette gjør vi kun med tråder som er eldre(siste innlegg) enn ca 3mnd...

Minner samtidig om disse:

kjøreregler for forumet

https://www.fiskersiden.no/forum2/topic.asp...p?TOPIC_ID=4266

Om posting:

https://www.fiskersiden.no/forum2/topic.asp...?TOPIC_ID=11715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim Andre, noen ganger blir spørsmåleme for dumme.. Som når man spør uten å prøve å se om det er besvart først, eller stiller spørsmål helt uten å spesifisere hva man spør etter.

Når det gjelder Balthasar, har han lagt igjen før han når igjen de som er værst til å stille dumme spørsmål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Cral

Kim Andre, noen ganger blir spørsmåleme for dumme.. Som når man spør uten å prøve å se om det er besvart først, eller stiller spørsmål helt uten å spesifisere hva man spør etter.

Når det gjelder Balthasar, har han lagt igjen før han når igjen de som er værst til å stille dumme spørsmål...

men det skjer jo aldri på fiskersiden....[:I]

du har rett Cral, det var Balthasar svaret var rettet mot, synes han stort sett spør om fornuftige ting. hadde ikke skrevet det samme til visse andre på forumet...[ :) ]

BALTHASAR: synes det er kjempefint at du ordner opp og ser litt på dine egne "feil", det er ikke alle som har den evnen![ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Atom Giller

Men, nå må man ikke være så firkanta her igjen da!!! å begrense bare denne kritikken til denne spesielle hendelsen, vær såpass å skjønn at det er en generell kritikk her a.. svarte altså..

Trur nonen burde få en annen jobb snart assa

Og jeg har en sterk følelse at enkelte burde ta til seg litt kritikk og heller prøve å være litt hjelpsom i stede for bare å følse seg tråkka på. Tonen du har brukt i det jeg har lest fra deg her i dag er totalt unødvendig. Moderatorene gjør en jobb som er nødvendig, og har brukt forumet vesentlig lengre enn deg.

at en moderator kan gjøre feil - for all del - men å holde på slik du gjør nå, gjør bare at du fremstår i et særdels dårlig lys. Også fra oss som ikke er moderatorer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atom: Joda, man kan bli irritert noen ganger, men tenk om alle skulle leke drittunge når de blir irritert da?

Du irritere flere brukere nå, skal alle holde på slik som deg?

Hvordan tror du forumet ville se ut ettervært da?

Ingen liker å bli irettesatt, men av og til så blir man det, enten det er av en overivirig moderator, eller av en overivirg parkerinsvakt.... Men man må godta det... Eller ta det opp med de rette instansene og kanskje få boten kanselert :) ) Å stå å krangle med parkeringsvakten eller moderatoren fører sjeldten frem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Cral

Atom: Joda, man kan bli irritert noen ganger, men tenk om alle skulle leke drittunge når de blir irritert da?

Du irritere flere brukere nå, skal alle holde på slik som deg?

Hvordan tror du forumet ville se ut ettervært da?

Ingen liker å bli irettesatt, men av og til så blir man det, enten det er av en overivirig moderator, eller av en overivirg parkerinsvakt.... Men man må godta det... Eller ta det opp med de rette instansene og kanskje få boten kanselert :) ) Å stå å krangle med parkeringsvakten eller moderatoren fører sjeldten frem...

burde være i dere moderatorerers beste interesse å heller veilede nye brukere på en konstruktiv og heller hyggelig måte fremfor å gå frem slik du gjør nå, cral.

kun et tips;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ErikR

sitat:Opprinnelig postet av Cral

Atom: Joda, man kan bli irritert noen ganger, men tenk om alle skulle leke drittunge når de blir irritert da?

Du irritere flere brukere nå, skal alle holde på slik som deg?

Hvordan tror du forumet ville se ut ettervært da?

Ingen liker å bli irettesatt, men av og til så blir man det, enten det er av en overivirig moderator, eller av en overivirg parkerinsvakt.... Men man må godta det... Eller ta det opp med de rette instansene og kanskje få boten kanselert :) ) Å stå å krangle med parkeringsvakten eller moderatoren fører sjeldten frem...

burde være i dere moderatorerers beste interesse å heller veilede nye brukere på en konstruktiv og heller hyggelig måte fremfor å gå frem slik du gjør nå, cral.

kun et tips;)

Cral er ikke moderator, ErikR.

Men om han hadde vært det ville jeg gjerne forstått kommentaren hans enda bedre. Når man legger mye tid og innsats i å holde forumet mest mulig oversiktlig og brukervennlig og tilbakemeldingen fra en furten bruker er beskydninger maktsyke og anbefaling om å skifte jobb (dugnad er vel mer korrekt), så har man lov å svare bestemt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.