Gå til innhold
Fiskersiden

Røykekutt!


Hunter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 453
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du sier noe der ;)

det har seg slik at jeg spotta den laksen en stund før jeg fisket på den og hadde fyrt opp en røyk så begynner jeg og fiske på den den tar på 3 draget og med et utras som jeg ikke var helt klar for. min fiske venn sto litt lenger ned og jeg måtte rope til han og da mista jeg nok røyken, men det tenkte nok ikke jeg på da :D

men etter en liten stund så ble det veldig varmt og det begynte og ryke fra jakka holdt stanga med 1 handt og slo med den andre slik at det slukket, :P

ja det kunne vært artig om sølvreven var det med video da vill nok sett meget merkelig ut :lol:

Episoden er lagret og skal bli med i den kommende lakseboka. Vær du sikker :D Er det ikke mus i vadebuksa, så er det sigarett inni skjorta :lol:

Du er bare Konge du Mao. Vær så snill, ikke slutt å fiske laks i Gaula, jeg må ha noe å skrive om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episoden er lagret og skal bli med i den kommende lakseboka. Vær du sikker ;) Er det ikke mus i vadebuksa, så er det sigarett inni skjorta :rolleyes:

Du er bare Konge du Mao. Vær så snill, ikke slutt å fiske laks i Gaula, jeg må ha noe å skrive om :D

Kommer nok til og fiske laks veldig lenge jeg ;) så det er nok ikke siste episoden det ;)

:D Ja, mao, skal du visa at du er mann og meistrar to ting på ein gang, så er ikkje røyk og fiske dei to tinga du skal freista neste gang. ;)

nei du sier noe der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.