Gå til innhold
Fiskersiden

Røykekutt!


Hunter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 453
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei Jonte. Jeg begynte å fiske aktivt rundt 10-12 årsalderen og fiska stort sett hver ledige dag. Nå ser jeg at 50 faktisk ikke er uendelig langt frem men rett rundt døra og jeg kan love deg at jeg ikke har fiska ferdig ennå. Det er fortsatt mye fisking som gjenstår. Jeg holdt på å miste svigerinna mi i høst pga røyking..hun er et godt stykke yngre enn 50..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Jonte

sikkert riktig det dere sier, og jeg setter jo pris på at det på ett vis bryr dere, men som sagt jeg har ikke noe og leve lenge for. jeg er nok noe uheldig med en del ting her i livet :P men det trenger vi ikke gå lengre inn på..

Jonte da.... Du er bare litt forvirret, snap out of it!!! Tenk deg når du får deg dame,unger,hus og gjeld til øra, og så skal du stryke med før du passerer 50? Skjerpings Jonte, da er man jo såvidt midt i livet....(og i følge min far,i den beste alderen,hehe)... Dessuten Jonte,er verden for stor til at man skal daue som 50 åring, man rekker jo ikke se alt vettu....[ :P ]

Er ikke mange årene siden jeg hadde samme tankegang,hehe (vell,det ble litt feil å si, begynner å bli noen år siden).... Du vokser fra det,hehe..... [8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere kamerater som har sluttet. Det som irriterte Jostein mest var at det var så enkelt å slutte. Bare tullete å ikke ha prøvd før mente han!

Havengel har et godt poeng med god tid og god råd. Hva man definerer som gammel er vel gjerne noe man skyver foran seg. Er nok flere enn meg som kjenner seg litt igjen i den fandenivoldske innstillingen til vår kjære tenåring Jonte!

- Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder meg røykfri på 11 dagen nå. Det går faktisk mye lettere enn jeg hadde forestillt meg. Men jeg vet at det enda er lett å sprekke så jeg skal ikke juble så høyt enda.

Har faktisk bare hatt røykesug en gang og det var lørdag kveld da jeg tok meg et glass rødvin.

[ :P ][ :P ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grutle har faktisk trappet kraftig ned og kompenserer med hamsterbleier og den nevnte boka. Om han eventuelt klemmer på med en tjuepakning når vokalen er lagt vites ikke, men han røyker uansett temmelig lite. Sjøl har jeg aldri tatt et eneste trekk noensinne, ikke engang for å teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Hunter

Holder meg røykfri på 11 dagen nå. Det går faktisk mye lettere enn jeg hadde forestillt meg. Men jeg vet at det enda er lett å sprekke så jeg skal ikke juble så høyt enda.

Har faktisk bare hatt røykesug en gang og det var lørdag kveld da jeg tok meg et glass rødvin.

[ :P ][ :P ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ]

Grattis, fortsett å drikk rødvin du[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer det seg 14 dager som røykfri. Går over all forventning enda.

Har plutselig fått bedre luktesans. Det kom en eldre kar og satt seg ned ved siden av meg på bussen. Og fy F så sinnsykt det luktet av gammel sur tobakk. Slikt har jeg ikke merket før.[:I][:I][:I]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av TrophyHunter

Hehe,er nok det Jonte, akuratt ferdig med de værste årene med forvirring nå jeg...lol.

Og seriøst Jonte,røyk finnes jo ikke godt? Skal være ening med at Røyken etter maten og noen ganger dagens først Røyk, smaker godt ja, men resten av dagen røker man jo bare for å tidfredstille noe kroppen ikke trur den klarer seg uten,hehe...

Har selv røyket i 11-12 år nå, og begynner å få det vanskelig å slutte.. Har kjøpt allen Carr`s bok,men demn står forsatt ulest i bokhylla,noe den kommer til å gjøre helt til det selges "vilje" på boks i butikken,hehe.........

Skal ikke drepe motivasjonene til noen da jeg selv skal slutte snart, men dagens første røyk og røyken etter maten og røyken til alkohol er ikke godt. Det er perverst godt.

Men keep up the good work.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.