Gå til innhold
Fiskersiden

Røykekutt!


Hunter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 453
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Jeg slutter igjen[:0]

I dag fredag 22.10.04 er min siste røykfulle dag,...(kanskje)

Gleder meg ikke i det hele tatt, har prøvd før.

Men nå er det helsa og Bondevik som teller[ :o )][ :o )][ :o )][ :o )]

..og legger jeg på meg, ja da kan jeg jo bare sende den nye Simms Gore Tex fiske jakka tilbake for å gå opp et nummer eller to[ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa til meg selv, at kiloene bare kunne komme. De skulle jeg ta meg av senere. Viktigste var å konse om røykinga, og det virka. Etter å ha holdt opp med røyken i noen uker, så kjenner man at man får mere energi etterhvert (og bedre sexlyst, akkuratt som om jeg trengte det???[ :D !]), og dette kan brukes til så mangt. De kiloene jeg la på meg i starten er iallefall vekk, + noen til.[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

Jeg er vel iferd med å henfalle til gamle synder for fullt, blitt for mye laksefiske i det siste...

stå på Fiskeline, jeg har klart meg siden feb. og nå har vekta snudd [ :D ] (tør ikke si hvor mange kilo)[ :D ] kødda [ :D ] La på meg 5-6 kilo [:I]

eeeehh dette skulle vært et innlegg med fiskeline sin kommentar som sitat, men har tydeligvis bomma. Kanskje litt mye Braastad [?][:I]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke, var for 6,5 år siden, hadde match vekt på 84 og normal på 92, sluttet brått, la på meg jevnlig, mistet muskler, opp til 86 - 89kilo, derfra stabiliserte det seg på 86ca. På 3 uker har jeg gått ned 3,125kg fett, økt bitte litt i muskler (viktig at man ikke mister muskler under streng diett) og binder fortsatt vann (kreatin, D-Ribose). Tar en shake as we speak. Så får se åssen det går forover, brutter stilte jo i stavanger open og nm i fitness bygging, blitt større en meg, og det var vel gulroten for å komme tilbake. Mer damer får man og, rart med det :D . Diett:

Frokost: 50gr proteiner, 1,5dl havregryn, neve frosne skogsbær, 1dl melk, 2dl vann, blender, done. Gå tur på en time helst om morningen, men kan tas om kvelden

Lunch: 6 - 8 egg, 1 til 2 plommer, omelett er ok, smaker dritt...

Brunch: 200gr kylling 40gr ris

Middag: 200gr biff, indrefiletsvin, karbonadedeig og 80gr båtpoteter

Glutamin, D-Ribose, Kreatin, Purple Burn før trening

Shake og glutamin rett etter trening

Middag2: 200 kylling 40gr ris

Kvelds: 50gr proteiner D- Ribose

Ingen sauser, men så mye krydder man vil ha.

Kjedelig? Men dette går man ned i vekt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av TrophyHunter

sitat:Opprinnelig postet av Hunter

13 uker uten røyk. Ikke noe sug, men jeg har prestert det kunststykket å legge på meg 7 kg. 7 kg på 13 uker er mye. [:I][:I][:I]

Imponert Hunter, over værste kneika nå vell?

Håper jeg er det ja. Er i alle fall veldig bestemt. Jeg skal IKKE begynne å røyke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

sitat:Opprinnelig postet av Jørgen

sitat:Opprinnelig postet av Hunter

15 uker uten nå.

Men i dag må jeg innrømme det hadde smakt med en siagr etter Branns oppvisning på Ullevål!

Er det ikke bare utrolig digg å greie å slutte, bra jobba Hunter! :D

Jo det er en god følelse![ :D ][ :D ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.