Gå til innhold
Fiskersiden

Lutefisklag i Oslo


 Share

Recommended Posts

Fiskersiden bør jo ha et eget lutefisklag - skulle bare mangle!

Jeg foreslår at vi tar opp en fortegnelse på hvem som kunne tenke seg å delta hvis dette skal skje i Oslo - allerede i okt/nov/des i år. Og vi tar vel sikte på at dette blir en årlig seanse??

-Og i denne lenka er det ikke rom for at "lutefisk er no' drit" og lignende ting! [ :) ]

Og så bør vi jo finne et godt klingende navn... forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ser for meg at hvis vi ikke blir mange HAR vi en mulighet for å arrangere noe i privat regi - men hvis det blir mange interesserte må vi finne oss en restaurant.

Så langt er det Svenna, Gabrielsen, Cato, Havengel, Perca, Flemms, AtleI, Vilhelm, Caddis, Exos Lucius, CB, Espen, Starfish, HelgeL og jeg som er interesserte - ialt 15 så langt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått et glimrende tilbud om et rimelig lokale til 40-50 personer, med kjøkken, wc, bilvei helt frem, usjenert. Vedkommende kunne skaffe rimelig lutefisk engros, kan stille med kokk og da gjenstår det bare å finne rimelig øl og akevitt [ :) ]

-men dette forutsetter at vi blir noen flere som er interesserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint om forslag til datoer kommer snart, evt bestemmelse av dato slik at folk kan starte jobben med å frigjøre den akyuelle kvelden (evt morgenen etter også [ :) ] )

Skal vi ta en kveld midt i uka (lettere å få til) eller en fredag eller lørdag (vanskeligere å få til å passe for alle, men mye bedre dagen etterpå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg Gabrielsen - at vi bør få sett på aktuelle datoer. Og jeg stemmer da for at desember blir utelukket - de fleste har mere enn nok å gjøre da!

Men jeg hadde håpet på litt bedre oppslutning og at vi kunne ha leid det lokalet og kokken for å gjøre seansen så billig som mulig - det er forholdsvis dyrt å ta et skikkelig lutefisklag på en bedre restaurant - men da må vi være mere enn 6-7 personer om vi skal ta det lokalet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.