Gå til innhold
Fiskersiden

Lutefisklag i Oslo


 Share

Recommended Posts

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan dessverre ikke gå ut med noe mere informasjon ennå. Lokalet er utelukket, etter min mening - i og med det tar 40-50 stk og hittil er vi bare 15.. og noen vil nok falle fra fordi det ikke passer. Og leieprisen må jo deles mellom de som er med.

Således venter jeg med å finne dato og håper flere vil melde sin interesse - hvis ikke må vi se på alternative løsninger som:

1. mindre lokale

2. restaurant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg sliter med å få til noe fornuftig her;

vi er for få til å få til noe leid lokale, med innleid kokk - noe som ville ha gitt den rimligste løsningen hvis vi ble endel interesserte/påmeldte.

Da gjenstår egentlig bare to løsninger; spleiselag (på en eller annen måte) "hjemme hos...en eller annen" - hvor vi gjør en felles anstrengelse for å få det til - og:

at vi rett og slett bare bestiller plass på en restaurant - det blir, erfaringsmessig, den mest kostbare løsningen, men kanskje den greieste?

Synspunkter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fredag eller lørdag blir det samme for meg... men jeg skal komme tilbake med om det passer for gjestgiveriet... men da må jeg vite hvor mange det passer for

1. fredag

2. lørdag

Må helt sikkert bestille bord og da må jeg vite hvor mange jeg skal bestille til..

Prisen for to gangers servering er satt til kr.390,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.