Gå til innhold
Fiskersiden

Lutefisklag i Oslo


 Share

Recommended Posts

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er fredag 4/11 2005 bestemt - kl.20.30 - 23.30 i 2.etg.

Jeg har vært i kontakt med Stortovets gjestgiveri og sjekket opp om de har mulighet for å ta oss imot fredag 4/11 2005.. det hadde de!

Bord til 15 stk er bestilt - vi er 11 som har bekreftet deltagelse, fire har ennå ikke svart.

-Og en annen ting, siden det landa på en restaurant (med muligheter for å spise annen julemat)..skal vi "invitere" andre til å delta?

En annen kan jo stå for påmelding til alternativt julebord på samme sted? Hadde ikke det vært hyggelig - eller skal vi kose oss aleine?

For serveringens skyld bør lutefiskgutta sitte på samme bord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge tidspunktene går fint for min del. Hadde foretrukket 16:30 da jeg kunne ha gått rett dit fra jobben, men skjønner jo at det blir litt tidlig for mange.

Klart det er hyggelig jo flere det blir, selv om det da egentlig ikke blir et lutefisk-lag - heller mer et fiskersidentreff hvor noen spiser lutefisk, men det er selvfølgelig helt greit det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi burde kanskje finne oss en dertil egnet pub for inntak av noen ørsmå pilsnere før lutefisklaget braker løs? Samt utveksle diverse fiskeskrøner, da det som kjent er mindre pent å snakke med mat i munnen?[8D]

Er det noe krav til antrekk, forresten? Utover at vadebukser og fiskevest kanskje er litt for outrert?(med mindre det er lutefiskevest, da [ ;) ] )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krav til antrekk har jeg ikke undersøkt, men regner det for lite sannsynlig at det ikke går med alminnelig pene klær - selv liker jeg å pynte meg litt...så jeg tar G-strengen og en kort rød kjole med nettingstrømper og slingback denne kvelden...[ ;) ]

-neida, jeg tar antaklig dress, fordi jeg trives i det..[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nesten helt rett Atle - jeg ringte sporenstreks ned og sjekka;

Ingen reduksjon i serveringen, men kr.100,- billigere! [ ;) ][ :D ][ :D ]

For å presisere; 290,- (ikke kr.390,-) for to gangers servering av lutefisk.[^]

Hvis dere går inn på nettsidene deres vil du finne forskjellige julemenyer og alle prisene er redusert med kr.100,- i gitte tidsrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Remy

For å ikke lese igjennom hele tråden, når er påmelding etc? Kan ikke du informere meg på pm eller tlf eller noe henning?

Det skal jeg gjøre - så etter deg på msn, men der var du ikke! Ringer deg istedet!

For de av dere som ønsker å være med, men ikke spiser/liker lutefisk er det opprettet en egen tråd https://www.fiskersiden.no/forum2/topic.asp...?TOPIC_ID=12801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Laksefiskern

Du har nesten helt rett Atle - jeg ringte sporenstreks ned og sjekka;

Ingen reduksjon i serveringen, men kr.100,- billigere! [ ;) ][ :D ][ :D ]

For å presisere; 290,- (ikke kr.390,-) for to gangers servering av lutefisk.[^]

Hvis dere går inn på nettsidene deres vil du finne forskjellige julemenyer og alle prisene er redusert med kr.100,- i gitte tidsrom.

Nydelig. Grisebillig. Dette blir bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.