Gå til innhold
Fiskersiden

Noen som passer for oss?


Erlend
 Share

Recommended Posts

To unge herremenn (Erlend og Trym) søker kontakt for hyggelig, uforpliktende treff i all fortrolighet, fortrinnsvis ombord i ei skute og med stang i hånd.

Vi er forholdsvis ferske med dette, og vil verdsette kyndig veiledning i trollingens hemmeligheter.

Fint om du er lysten på å forsøke nye og spennende fiskeplasser. Om det er i saltvann eller ferskvann har liten betydning.

Har du sansen for litt frekke wobblere, ser vi på dette som et pluss, men ikke noe must. Selv er vi fleksible og kan være med på det meste!

Vi ønsker kun seriøse henvendelser, og vil gjerne bli med på tur så tidlig som mulig (nå til helgen?) fortrinnsvis i Oslo og omegn.

Du er velkommen til å svare på denne annonsen via pm, eventuelt legge ut svar her..

Ser frem til å møte deg (evt. dere)

Diskresjon er en selvfølge.

P.S Vi står her og vifter med bensinpenger, kaffe og kaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Erlend

To unge herremenn (Erlend og Trym) søker kontakt for hyggelig, uforpliktende treff i all fortrolighet, fortrinnsvis ombord i ei skute og med stang i hånd.

Her vil du nok få deg en overraskelse... Forutsetter da at det er fiskestanga du har tenkt å sitte med i hånda! [ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av RobertL

Pass på så derer ikke blir hekta! Det blir fort dyrt [ ;) ]

Det er nok ingen fare for det for min del... Dette blir som et avbrekk i karpefiskingen før jeg trår til med surf for fult igjen frem til ny karpe sessong. [ :D ]

Men det er viktig å ikke stagnere helt i fiskingen, så derfor har vi lyst til å komme oss ut med båt denne helgen. For å fiske slik vi vanligvis ikke fisker.

[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trollingfiske er også avhengighetsskapende! En tur på fjorden med Cral kostet meg den nette sum av kr 1400 i etterkant i utstyrsinvesteringer:) Og nå har jeg begynt å kikke på trollingutstyr i butikkene også. Hmmm....pen flasher...lurer på om et planerboard er noe å tenke på.....jøss, noen Apexer må man da ha..sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVAR bm: noen som passer for oss?

Føler at jeg må si noe til dere kontaktsøkende guttevenner......

Har jo hatt dere i min båt en gang før, uten det store resultatet - blanka ikke riktinok men langt unna var det ikke. Ingenting annet skjedde så jeg er rimelig trygg på dere.

Helge planene er ikke helt spikra enda: enten blir det konk på Femsjøen, Steinsfjorden med SU (hans båt), Øyeren med SU (min båt eller Øyeren med Pompel og Pilt (Erlend-Trym).

Blir det sol og kapteinen trenger solkrem på ryggen, har matrosen ingen valg - gjør jobben eller bli satt i land på øde øy (Fleming nå hører du!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.