Gå til innhold
Fiskersiden

Capser snart til salgs


Remy
 Share

Recommended Posts

Endelig er de her, nå har vi ventet lenge og kanskje dere og?? Capsene er i hus og er egentlig dritkule. De kan faktisk brukes allround, ikke bare på fisketur. Kroken pryder capsen i front (brodert) og flere har allerede spurt "hva er det for et merke a? Er det for sko eller klær eller noe??" så branding kulturen for kroken er aldri så levende. Følg med i shopen, er der om kort tid. Medlemspris og ikke medlemspris :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Lasse_88

Hvis det er et tøft merke, BØR jeg ha en...

Gleder meg [ :D ]!

Bør ha ????[ :D ][ :) ]

Klart alle skal ha en slik en. Denne capsen vil bli etterspurt i markedet, så har gjelder det å legge inn en bestilling så fort capsene er i salg !!!

Og tenk å bra det blir når vi kan kjenne hverandre igjen når vi er ute å fisker. Nå kan man fort gå forbi en man kanskje har snakket med her inne.

Nei dette blir kjempe kult [ :D ][ :D ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:--------------------------------------------------------------------------------

sitat:

--------------------------------------------------------------------------------

Opprinnelig postet av Vilhelm

Jeg tenkte på julegave til deg MP..

--------------------------------------------------------------------------------

Caps eller haill?

steng denne tråden nå! vær så snill!!![xx(][xx(][xx(][xx(][ :D ][ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr prisene jeg mener vi ble enige om, men må dobbelsjekke med Remy, så jeg ikke husker feil - han flytter denne helgen, så han er litt vrien å få tak i - kommer med prisene i morgen, da jeg regner med å få tak i han da - er litt sent nuh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.