Gå til innhold
Fiskersiden

Vestlandstreff 2006-dato Fastsatt


 Share

Recommended Posts

haha <_< Lykke til gutter! Det bør bugne av fyldige fangstrapporter her etter denne helgen.

Jeg har fått i oppgave fra Hunter å poste små teasere... Liten tvil om hva jeg kommer til å poste her. Bøtter og spann med rapporter om sypiker og Trymtorsk. Dette blir så bra!

*Mumle, mumle Grrr... Isj, æsj... Oppgavehælvete...*

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hallo.

Tenkte på en liten ting:

Hadde vert lurt å hatt med PMR radioer? Sånne som fås kjøpt for en billig peng hos elkjøp osv. Jeg har selv 2 stk som blir brukt flittig under elvefiske m.m. Det gjør at alle blir raskt oppdatert på fangst og alt annet som kan være interesant i den anledning. Her i Etne vil det være veldig god dekning med sånne radioer.

Bare ett lite tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sypikene siger sakte inn fjorden i hopetall...

Mvh Oz <_<

Har fått rapport om at det aldri er sett så mange sypiker noen sted i hele verden... Regner med at det vil fortrenge all annen fisk i mils omkrets - ja, ja de får som fortjent! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håvard startet dagen med å spy lempa innpå et par tabletter og satt skjelvende i bilen mens han passerte Drammen når jeg pratet med han tidligere i dag. Slik innstilling fortjener bra fisk. Forøvrig var kommentaren hans de kan jo like så godt få driten der borte også. Skitt Fiske alle mann... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.