Gå til innhold
Fiskersiden

Meite/Sarpsborg/Fredrikstad/Østfold


Lak
 Share

Recommended Posts

Gjest sjefsfeskern

Høres bra ut. Drit bra dass i de lokalene der da!

Jeg foreslo til Lars Erik at klubben kan hete "Jørgen er drit flink til å fiske, Lars Erik er litt flink han også, men ikke så veldig flink" Har ikke fått noe svar på hva han synes ennå, men trur han går med på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Åssen går det med oppstarten av klubben i særp/fredrikstad regionen?

Nå som nmu har et kraftig oppsving er det jo viktig med rekrutering for å fortsette den positive trenden, og rekrutering skjer jo best på klubbnivå..

Også i klubbkonken i nmu er det jo morsommere jo flere klubber som deltar...

Sfk laken er jo et utmerket eksempel på at selv om man bare er feks 3 stykk er dette ingen hindring for å starte en klubb hvor man bla drar nytte av hverandres erfaring og skaffer seg noen flere fiskekompiser. I særp/fredrikstad region virker det som er betraktlig flere enn 3 som er inntressert, så det er vell strengt bare å "få ut fingeren".[ :D ][8D]

sitat:Opprinnelig postet av kaare

sitat:Opprinnelig postet av snpen

Den nevnte Arild Eskildsen (Acerina) bor vel i Fredrikstad ? Han er en ressurs på meite i ferskvann.

Ellers har vel Topp Fritid (Sarp) en liste over kunder, med interesse-felt og adresse (hadde ihvertfall før). Den må jo være en gullgruve i denne forbindelse...

Kan herved bekrefte at Arild Eskildsen bor i Fredrikstad.Det gjør også den meget kjente meiteren Philip Roberts fra England ! Kan også bekrefte at begge disse er under langtidskontrakt med SFK Acerina og ikke til salgs for penger !! [} :D ][ :( !] Skjønner at det kan være langt til Askim , men Dere er selvsagt hjertlig velkommene som medlemmer i SFK Acerina .Selv synes jeg det er positivt at LAK jobber med å få dratt i gang en meiteklubb i Nedre Glomma regionen.[ :D ] Dette vil nok helt sikkert være fint for rekruteringen av nye meitefiskere .Stå på LAK . [^][ :D ][ :D ]

Er vell ingen tvil om at sfk acerina lenge har hatt en negativ statstikk på medlemmsfronten, og er vell ikke helt utelukket at både Eskildsen og Philip kan være klare for klubbbytte hvis et riktig antall millioner kommer på bordet.[ :D ][ :P ] Er vell heller ikke noe i veien for å være med i flere klubber, men får jo bare meldt inn "poengfisk" fra en..[^]

Så håper vi om ikke lenge får se minst en ny klubb i klubbkonken på nmu, er det noe dette landet trenger flere av så er det ivrige meitere i meiteklubber rundt om i hele landet!![8D][ :D ]

Er på tide Norge tar steget vekk fra å være et u-land i sportsfiske, alt for lenge har vi bestått av en nasjon der matauk etter fettfinnefisker har vært den eneste "aksepterte" fiskeformen..[ :) ][ B) ][:0][ :P !]

La meite (sportsfiske) revlusjonen begynne!!![ :P ][^][ :D ][8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Er det noen aktive meite klubber i Østfold nå? Kunne tenkt meg å være med i en klubb eller bli med noen som kan dette fisket godt. Har holdt på noen år med meite og mye annet type fiske, men er meite det blir mest av. Gjedde er favoritt fisket når jeg meiter :D burde kanskje lagd ny tråd, men prøver meg her først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen aktive meite klubber i Østfold nå? Kunne tenkt meg å være med i en klubb eller bli med noen som kan dette fisket godt. Har holdt på noen år med meite og mye annet type fiske, men er meite det blir mest av. Gjedde er favoritt fisket når jeg meiter ;) burde kanskje lagd ny tråd, men prøver meg her først.

Hehe, det var en gammel tråd.

Team M&M kontakt person Flemming Fredriksen

SFK-Carnivora er litt sært, men prøv å pm Jørgen Ø

Ellers har du waltons i Moss, Acerina i indre, Laken i ytre osv.

Google litt eller meld deg inn i NMU så finner du nok mye info om teamet.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal melde meg inn i NMU ;) noen av de klubbene du nevner som er glad i å meite gjedde eller går dette på meite generelt kanskje?

Mye rovfiskmeite blant nesten samtlige der.

Når du melder deg inn vil du også få oversikt over databasen over alle fangster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.