Gå til innhold
Fiskersiden

AEG Fargelodd AN-E-10, hva slags ræl er dette?


Fiskemannen
 Share

Recommended Posts

Kolegaen min har solgt og reparert Aeg ekkolodd. han sier at det er brukbare lodd og at nyprisen i mitten av 90 tallet var ca 5-6000 kr ink svinger. Har bekjennskaper som reparerer og har ev. muligheter og skaffe deler og svinger. Er det et 50 kHz eller 200 kHz ekkolodd ?

Send meg ev. PM med ditt tlf.nr så kan jeg formiddle deg videre til rett person (som har jobbet med ekkolodd i 30 år, og jobber fortsatt med det i privat regi.

Tørrflua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

sitat:Opprinnelig postet av Fiskemannen

Ringte i dag og ekkoloddet var i skjønneste orden! Skal ned neste uke og høre hva det koster for svinger.

Det høres jo bra ut. Da har jo du fått deg et grisebilli ekkolodd som ikke er av nitendokvalitet. [ ;) ] Gå nå bare ikke til inkjøp av snekke og trål, not,garn, osv, så det blir litt fisk tilbake til oss uten ekkolodd. [ ;) ]

Tørrflua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Tørrflua

Det høres jo bra ut. Da har jo du fått deg et grisebilli ekkolodd som ikke er av nitendokvalitet. [ ;) ] Gå nå bare ikke til inkjøp av snekke og trål, not,garn, osv, så det blir litt fisk tilbake til oss uten ekkolodd. [ ;) ]

Tørrflua

Skal nok spare noe småfisk til dere andre også [ ;) ]

Kommer tilbake med rapport om fremgangen med loddet!

Nok en gang, takk til deg og kompisene for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.