Gå til innhold
Fiskersiden

Sportsbutikken.no erfaringer???

BINN LADDEN
 Share

Recommended Posts

Som trådtittel egentlig har fortalt...er det noen som har erfgaring med sportsbutikken.no?

Lurer på om jeg skal bestille derfra nå, men kjenner ikke butikken fra før.

Greit å høre om andre har positive erfaringer derfra, spesiellt når varen sendes i oppkrav.

Man må jo betale før man får ut pakken, og innholdet kan jo være svinedyr murstein for allt hva jeg vet.

Nå høres jeg nok veldig skeptisk ut, men setter det bare litt på spissen siden det er snakk om noen tusenlapper.

Tenkte å få de til å sende avgårde før nyttårs skiftet, så raske tilbakemeldinger er helt topp.

Anyone??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som trådtittel egentlig har fortalt...er det noen som har erfgaring med sportsbutikken.no?

Lurer på om jeg skal bestille derfra nå, men kjenner ikke butikken fra før.

Greit å høre om andre har positive erfaringer derfra, spesiellt når varen sendes i oppkrav.

Man må jo betale før man får ut pakken, og innholdet kan jo være svinedyr murstein for allt hva jeg vet.

Nå høres jeg nok veldig skeptisk ut, men setter det bare litt på spissen siden det er snakk om noen tusenlapper.

Tenkte å få de til å sende avgårde før nyttårs skiftet, så raske tilbakemeldinger er helt topp.

Anyone??

Kjøp :P andre bør også sjekke ut dette sinnsyke tilbudet de har egentlig.

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette den samme fyren som selger/solgte grisebillig tiagra 30+speedmaster stang på finn.no?

Isåfall har jeg ingenting å utsette, svarte fort på mail, sendte pakke uten murstein enda fortere.

Nesten tjugods priser på Tiagra ja 30, 16.

Er et grisebillig tilbud på Finn ja, og han svarte kjappt på sms igår kveld.

Hvilken kjøpte du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte nesten et halvt år på å ordne opp i en reklamasjon for ei stang sist jeg var borti dem. Vansklig å nå på både mail og tlf. Har ikke brukt de siden..

Dette er vel ganske typisk slike "kjellerfirma" - alt er greit, man får svar kjapt og servicen er god. Helt til det er betalt, og varene er sendt. Er det noe som går galt er det verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja...nå har jeg nå bestillt to sneller hvertfall.

Tiagra snellene er vel ikke akkurat de som er kjent for å ha mest reklamasjoner, så det burde gå greit.

Han skulle legge de i posten i dag sa han.

Bestillte en tiagra 16 til shortwire og en 30 til meg selv.

Fikk knallgod pris på begge snellene, men snøret kjøper jeg nok over disk lokalt.

Får sjekke steindal pluss bårdsen tenker jeg. :)

Tror forresten jeg handler stang derifra også snart, han hadde fine priser på shimano antares nye typen.

Noen som har fått testet de skikkelig forresten?

De veier jo ingenting, og lover vel samme styrke som de gamle :).

Endret av BINN LADDEN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kra12.jpg

Spørsmål om erfaringer med havfiske stenger er svenn best rustet til å svare på.

Min største hittil på den nevnte stanga er denne 10 kilos brosmen på turen vi hadde Ladden, det var en ren fornøyelse å dra den opp, ble overrasket over vekten, kjentes ikke såppas tung ut på stanga.

Kjempefin deilig stang.

Brosmepers10kilo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hatt gode erfaringer med sportsbutikken.no, og noen av tilbudene skal det mye til å matche. :)

Generelt sett er det ofte grossistleddet og ikke detaljistleddet som er problemet når det kommer til reklamasjoner. Detaljistene sitter sjelden på lager av deler etc som evt må byttes, og nårar dette må skaffes fra grossisten tar det ofte litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et suffix snøre der som var pill råttent. Det ødela fisketuren og humøret mitt. Så jeg skreiv en saklig men ikke hyggelig mail til sprotsbutikken. Fikk svar med en gang med beklagelse og beskjed om at snører var underveis. Jeg fikk tre snører som plaster på såret. Nytt suffix og et par andre som jeg kunne prøve i stedet for. Det må vel sies å være usedvanlig god og seriøs service. Ville ikke ha hatt noen problemer med å handle der igjen.

mvh

bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Big fish: Tydelig photoshoppet bilde.

Ladden: Deler du med oss dødlige hva det er du har oppdaget?

Tiagra sneller til 2500 kr. Tiagra 30 A å 16 ivertfall.

Ligger på finn :

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...03&WT.svl=Bilde

Ps: Bildet av svenn er ikke manipulert :)

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Big fish: Tydelig photoshoppet bilde.

Ladden: Deler du med oss dødlige hva det er du har oppdaget?

Skal være ærlig å innrømme at det ikke var jeg som oppdaget det, men jeg bestillte.

En tiagra 30 og en 16 som mr.bigfish nevner.

Og bildene er ikke manipulerte ne, han har faktisk ikke hår på toppen. ;)

Håper pakka ligger i posten på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider