Hei.
Jeg er ny til vinterfiske. Etter å ha flyttet til Fredrikstad har jeg nå sett det ikke er fiskeforbud om vinteren her. Jeg har pilket en god del med mark, men har ikke prøvd å kaste fra land om vinteren før.
Hvordan er forholdene om vinteren? Biter fisken på noe spesielt i denne perioden?
Har dere noen tjern/vann/elver å anbefale?